01 października, 2016

I Łukowski spacer z psem 01/10/16


Decyzję o organizacji grupowego spaceru w Łukowie podjęłam jakieś dwa miesiące temu, miesiąc później utworzyłam wydarzenie na facebooku i poprosiłam fp Projekt LLU o udostępnienie go. W międzyczasie wybrałam miejsce spaceru- zalew Zimna Woda i datę niekolidującą z psimi imprezami oraz tymi organizowanymi nad zalewem. Pierwotny zamysł spaceru opierał się na spotkaniu znajomych, w końcu w Łukowie nie ma zbyt wielu psiarzy... STOP błąd! Oj jak bardzo się myliłam. Na spacerze stawiło się 15 osób, a psiaków było jeszcze więcej :). Z psich fejmów była Ola z Grejem, Dominika z Maxem i oczywiście Ray. Sami zresztą zobaczcie, na zdjęciu brakuje jednej osoby, która doszła później i dwóch psiaków, a no i mnie :D.


Spacer zaczęliśmy na parkingu czekając na kolejne osoby. W międzyczasie psiaki nawiązywały sympatie i przełamywały swoje strachy. Kiedy wszyscy się zebraliśmy ruszyliśmy w stronę zalewu, najpierw z psiakami na smyczach, chwilę później coraz więcej osób spuszczało futrzaki, które wdawały się w dzikie gonitwy i zapasy, niektóre korzystały z wody pływając, a inne wolały trzymać się bliżej właściciela. Wszystkie łączyło jedno- dziarsko parły do przodu z uśmiechem wymalowanym na mordce. W połowie drogi zrobiliśmy zdjęcie grupowe, a na koniec spaceru rozłożyliśmy się na placu przed zajazdem, gdzie psiaki dalej bawiły się w najlepsze. Jestem bardzo zadowolona, że spacer tak fajnie wyszedł i obyło się bez spin między psami. Powoli zaczynam myśleć nad kolejną edycją (może zimową?), a tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami :).



10 komentarzy:

  1. Hahaaahah, psich fejmów XD Spacer był cudowny, na prawdę będę go wspominać z uśmiechem na ustach i bardzo żałuję, że już się skończył. Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka prawda pogódź się z tym :D. Tak sobie myślę, że kolejną edycję mogłabym udoskonalić urządzeniem jakiegoś konkursu typu: najbrudniejszy pies spaceru, najbardziej zmęczony itp, a do wygrania jakieś drobne upominki, na pewno by to był bardzo miły akcent, a może przyciągnęłoby jeszcze więcej osób :).

      Usuń
    2. To byłby super pomysł! Mi niestety nie udało się dotrzeć dziś, jednak gdyby odbył się następny spacer najbardziej jak mogę postaram się dotrzeć :D

      Usuń
    3. Odbędzie się, już ja o to zadbam :D. Myślę, że dobrym terminem byłyby ferie, bo w tym roku lubelskie ma w I terminie.

      Usuń
  2. A ja się kurczę zastanawiam, czy nie zrobić czegoś takiego w Białej, bo unas też nie brakuje fajnych terenów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie zastanawiaj tylko organizuj :D. W Białej z tego co wiem psiarzy nie brakuje, kilku poznałam nawet przypadkiem na zawodach nordic walking w Łukowie i myślę że na taki spacer chętnie by poszli, a i my może byśmy pojechały :).

      Usuń
  3. Hmmmm... Ja też się zastanawiam czy nie zorganizować czegoś takiego u nas. Zdjęcia są po prostu cudne <3

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. no fajnie, że Ci się udało coś takiego zorganizować.

    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, marzy mi się taki spacer w moich okolicach, ale niestety nic takiego u nas nie istnieje, a ja nie byłabym wstanie takie zorganizować. A szkoda...
    Może kiedyś uda mi się wpaść w wasze okolice :)

    OdpowiedzUsuń