04 października, 2016

Akcesoria od Modnej Kozy


Dzisiaj przedstawię Wam moją ulubioną firmę handmade szyjącą akcesoria dla psów, a mowa oczywiście o Modnej Kozie :).

Modna Koza to firma jednosobowa i dwupsiakowa. Charakteryzuje się szyciem akcesoriów bez naszywania wzorów na taśmy parciane, lecz używa w swoich wyrobach satyny co daje niesamowity efekt lekkości oraz jest według mnie bardziej estetyczne niż obróżki 3 częściowe (mam na myśli taśmę z wzorem, taśmę parcianą i podszycie). Funkcjonuje od 2013 roku i zbiera coraz większą ilość wiernych klientów. Firma została także nagrodzona tytułem "THE BEST TOP FOR DOG 2015" oraz zdobyła wyróżnienie w 2014r w tym samym konkursie. W asortymencie Modnej Kozy znajdują się obroże, smycze, szelki (m.in. norweskie, antyucieczkowe, guardy), saszetki typu nerka oraz adaptery do pasów samochodowych.

Z Modną Kozą pierwszy raz miałam styczność pod koniec 2013 roku kiedy to kupowałam Kibie szelki norweskie. Już wtedy firma zwróciła moją uwagę podejściem do klienta, wszystko odbyło się w przemiłej atmosferze, P. Ania potrafi pomóc w wyborze, a wysyłka jest na ogół szybka- natomiast jeśli się przeciągnie można liczyć na miłe niespodzianki np. gratisową obróżkę z czym spotkałam się tylko tam i za co kocham jeszcze bardziej :D. Od czasu zamówienia szelek nasza kolekcja powiększyła się o 4 obróżki widoczne na powyższym zdjęciu oraz smycz.


 Jak pewnie już zauważyliście trzy obroże z czterech to martingale, bardzo podoba mi się w nich średniej wielkości pętelka- jest wprost idealna. A w smyczy jestem totalnie zakochana, miękka i ultra lekka to chyba najlepsze określenie :). Co do jakości szycia nie mam do czego się przyczepić, szwy są równe, estetyczne i wytrzymałe, żadna nitka nigdzie nie odstaje nawet w mojej najstarszej obroży.

A jak z wytrzymałością? Przy Kibie i Chersi obróżki nie mają łatwego życia, kąpiele błotne, wodne (w tym roku nawet nad morzem), przedzieranie się przez krzaki, tarzanie w kupach i pochodnych, mokrym mchu, ciągnięcie i co za tym wszystkim idzie bardzo częste pranie. O dziwo akcesoria Modnej Kozy bardzo dobrze to znoszą, okucia nie rdzewieją, nitki nie puszczają, taśma też nie traci na wyglądzie chociaż oczywiście po dłuższym czasie leciutko blaknie, co dopiero można zauważyć przy porównaniu z nowiusieńką obrożą.


Plusy
własny pomysł na psie akcesoria
duży asortyment
ogromny wybór wzorów w tym taśmy z chartami niespotykane nigdzie indziej
miła obsługa
kontakt na 6 z plusem i uśmieszkiem :)
krótki czas oczekiwania, a te dłuższe przypadki spokojnie można wybaczyć
piękne i wytrzymałe akcesoria- jednak to możliwe :)

Minusów brak.

Z dziewczynami bardzo polecamy wyroby Kozy, na pewno nasza kolekcja jeszcze się powiększy dzięki niej. Na chwilę obecną na oku mam różową tasiemkę z jednorożcami idealną dla moich kucyków :D.


Modną Kozę znajdziecie na chwilę obecną tylko na facebooku: https://www.facebook.com/modnakoza

Zachęcam także do głosowania na nią w plebiscycie Top For Dog: http://www.topfordog.pl/glosowanie/group/akcesoria-dla-psow



8 komentarzy:

  1. No to już wiem jakiej firmy będą kolejne ekipowe akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja! Na Twoich psicach ta obroża wygląda pięknie <3 My też mamy kilka obroży z Modnej Kozy i się sprawdzają.

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Na Twoich psicach ta obroża wygląda pięknie <3 My też mamy kilka obroży z Modnej Kozy i się sprawdzają.

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Modna koza zdecydowanie najlepsza;) To super, że akcesoria tak dobrze się sprawdzają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych wzorach <3. Kolejna obróżka musi być od Modnej Kozy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecałam sobie, że 2 obroże w pełni mi wystarczą i więcej kupować nie będę, a zamiast tego przeznaczę pieniądze na sprawy bardziej istotne, ale Modna Koza kusi mnie od dłuższego czasu i zastanawiam się, kiedy jej ulegnę :P
    Orientujesz się jak jest cenowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że długo opierać się nie będziesz :D. Cena dość standardowa chociaż zależy od wzorku (te z chartami droższe o ile dobrze pamiętam), szerokości itd. Za czarną z haftem płaciłam 38zł, za pawie sporo mniej, ale ona była kupiona z gotowców.

      Usuń
  7. Strasznie podobają mi się te czarne haftowane obroże, kiedyś nawet się zastanawiałam od kogo taką obrożę kupić, czy postawić na Gadżeciaki czy na Modną Kozę. Stwierdziłam jednak że 2 obroże wystarczą a pieniądze warto przeznaczyć na coś innego ;p
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń