05 kwietnia, 2016

Trzecie urodziny Kiby

Dzisiaj Kiba kończy 3 lata. Kompletnie nie wiem kiedy to zleciało, ale jedno wiem- Kiba jest jak wino, im starsza tym lepsza. Nadal potrafi mnie doprowadzić do białej gorączki, ale zazwyczaj szybko ten stan mija, bo poraża mnie swoją słodkością. Do niej nie da się uśmiechnąć :D. Z okazji urodzin kilka uroczych faktów o gnomiku:

1. Kiedy się bardzo cieszy (np. gdy wstaję albo wracam ze szkoły) uśmiecha się prezentując pełne uzębienie, dodatkowo przy tym kicha i merda całym ciałem.

2. Gdy czegoś ode mnie chce targetuje nosem moją nogę i rzecz, którą chce np. worek z karmą.

3. Gdy na spacerze nagle upadnie mi smycz, zupełnie przypadkowo, Kiba zatrzymuje się i zaczyna piszczeć, po czym zazwyczaj proszę o podanie smyczy i albo Kiba ją podaje i idziemy dalej, albo bierze ją do pyska i idzie sobie sama :D.

4. Gdy jesteśmy pod kościołem, a biją dzwony K zaczyna swoją arię operową, najpierw patrzy mi się głęboko w oczy po czym zaczyna wyć. Wraz z końcem podkładu muzycznego piosenkarka również milknie.

5. Uwielbia głaskanie i jak już się zacznie to przewala się na grzbiet i rozdziawia szeroko udka alby miziać ją też po brzusiu. Uwielbia również rozdawać buziaczki kochanym ciociom.

6. Gdy jest przy drzwiach, a Chersi zaczyna szczekać Kiba opiera się łapami o drzwi i wygląda przez niewielkie szklane okienko w nich, aby zobaczyć co się dzieje.

7. Potrafi się obrazić za błahostkę, całkiem poważnie do czasu aż się jej nie przeprosi czymś pysznym.

8. Spanie na dywanie czy podłodze jest fajne dopóki nie wyjdę z pokoju, wtedy Kiba zostaje królową łóżka.

9. Dopóki Kiba była małym szczeniaczkiem kochała noszenie na rękach i sama się tego dopraszała, a odkąd ma swoje 16kg nienawidzi podnoszenia i zaczyna wtedy się wiercić w taki sposób, że nie ma szans aby ją utrzymać.

10. Młoda wyznaje zasadę: Im dalej od domu, tym jestem grzeczniejsza ;).

11. Kojarzy konkretne dźwięki z zachowaniami: na kici-kici nadstawia uszu, rozgląda się, albo w wersji na podwórku- lata jak popapraniec przy płocie i wygląda przez szczeliny.

12. Nie lubi gdy się na nią dmucha, wtedy kłapie szczęką i odchodzi jak najdalej się da, baaardzo się przy tym denerwuje. Ucieka też przez to przed odkurzaczem.

13. Kiedyś strasznie nakręcała się na kury i je ganiała dla funu, ale z czasem samo przeszło i bez problemu przechodzi bez smyczy przez zgromadzenie kilkunastu kur.


13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Kiba! Mój pies też zawsze nastawia uczy na kici, kici, po prostu, koty są znienawidzone :D. Świetny filmik, uwielbiam waszą pracę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Kiba!!! Z 12 tak samo a czas za szybko leci mojemu za parę dni stuknie 5 latek(ale jak??? to za szybko...)
    Filmik jak i dobór piosenki jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Kiba! :D
    Punkt 1, 2, 5 i 11, to dokładnie to samo co u nas xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepsiejszego!
    Nagraj kiedyś koncert pod kościołem, chciałabym tego posłuchać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego dla Kiby! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj! Im dalej od domu , tym grzeczniejsza... skąd ja to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Kiba! :D Bardzo fajny filmik, miło się ogląda. Zgadzam się z koleżanką wyżej - nagraj kiedyś koncert pod kościołem. A parę faktów się zgadza z moim psem, po prostu jak bym o niej czytała :)
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Kiba!
    Wydaje się byc bardzo inteligentną psinką, przynajmniej patrząc na te fakty i filmik :>

    OdpowiedzUsuń