12 września, 2015

Wybieg dla psów

Dzisiaj o 10 rano byłyśmy z Kibą na otwarciu wybiegu dla psów w moim mieście. Na początku oczywiście było krótkie przemówienie oraz pokaz, a potem spuściliśmy wszystkie przybyłe psiaki sztuk 7. Kibie bardzo przypadł do gustu jrt, z którym chciała się bawić, ale potem przestraszył ją większy kundelek i już humorek jej się popsuł :P. Nie wiedziała co ze sobą zrobić, szukała wsparcia we mnie, ale po jakimś czasie znalazła swoją miłość, oczywiście brodacza :) i przepadła. Przede wszystkim ganiała się z nim, okładali się łapkami, w międzyczasie poganiała też z owsikami, ale na bliższe kontakty ochoty nie miała. Kiba całkiem fajnie się odwoływała, a nawet bawiła się ze mną szarpaczkiem :D. Ogromny sukces, nie spodziewałam się, że to się uda, chyba muszę bardziej w nią wierzyć. Koniec tego mojego wywodu, zapraszam na foteczki :).

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wybiegu. U nas jedynie co to można wejść na boisko i tam spuścić psiaki,. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że widząc tytuł wpisu miałam nadzieję, że napiszesz coś więcej o tym, jak wygląda sam wybieg. To obiekty, które potrafią kolosalnie różnić się między sobą, raz są lepiej a raz gorzej dostosowane do wykorzystywania przez psy. Czy ten wybieg ma śluzę (bezpieczne dwubramkowe wejście), czy są na nim jakieś szeroko pojęte akcesoria treningowe, czy może to po prostu ogrodzony kawałek trawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wybiegu wchodzi się przez furtkę, ale tak jakoś ciężko się ją otwiera. Na razie są 3 przeszkody: huśtawka, slalom i obręcze (takie jak tu http://www.nie-taki-pies.pl/wp-content/uploads/2014/08/wilanow_dog_park_Butchers_Warszawa_DSC_0941.jpg), wszystkie metalowe i niezbyt bezpieczne.

      Usuń
  3. Też czekam na więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że w twoim mieście powstał taki obiekt, psy często nie mają się gdzie wyszaleć, ale przede wszystkim chodzi o socjalizację zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że u was powstał taki wybieg, Jednak tak jak napisał Pies do kwadratu spodziewałam się większego opisu obiektu.
    U nas powstało mnóstwo projektów w ramach Budżetu Obywatelskiego i w tym jest zaprojektowny wybieg Mam nadzieję że i u nas się pojawi pomimo hiper, mega projektów na skateparki, aqua parki itp. Mam nadzieję że napiszesz coś więcej o wybiegu :)
    Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem zrób zdjęcia wybiegu :) jestem ciekawa jak wygląda bo w moim mieście nie mamy takich miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mm marzenie żeby u nas powstało takie miejsce! Jest tyle miejsc które można byłoby wykorzystać i gdzie psiarze z bloków mogliby spokojnie legalnie wychodzić. Miasto to ma jednak w nosie :(
    Pewnie mieszkacie w jakimś większym mieście? I to jest po prostu ogrodzony teren dla psiaków czy wylądowały tam też jakieś przeszkody agility? Za wybiegami jestem jak najbardziej na tak! Z elementami przeszkód już nie. Widziałam co właściciele robią tam z psami :(
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkamy w średnim mieście, jakieś 30 tys. mieszkańców, a wybieg powstał dzięki inicjatywie mojej koleżanki Julity od aussika Raya :). Mamy ogrodzony teren, na którym są 3 przeszkody, niedługo zaktualizuję ten post :)/

      Usuń