22 września, 2015

Jesienne przyjemności

Znowu przybyło nam kilka akcesoriów, więc muszę podzielić się z wami moim szczęściem :D. 
1. target od Rauki- pomocny do obediensowych zmian pozycji :)
2. aport od Rauki
3. Ke-hu Earth Soft (S)- moje marzenie, również pomocna w treningach obi :D
4. obróżka od pitman- wygrana w konkursie
5. Jolly Jumper Ball- pewnie zabrzmi to dziwnie, ale kupiłam ją tylko dlatego, że mi się przyśniła :), aczkolwiek nie żałuję
6. jabłuszko Zee.dog- do wypełniania pysznościami kupiona z myślą o owocożernej Czesi
7. Puller Standard
8. zabawka z biedronki za całe 4zł, mamy jeszcze miśka z długą szyją
9. Kong Wubba Friends

Decyzja zapadła, do końca roku koniec z kupowaniem zabawek, chyba starczy nam nasz zapasik :D. 

20 komentarzy:

  1. Zabaweczki najlepsze :D. Rauki lubię, ale te targety to podkładki pod gorące garnki i można je znaleźć bodajże za 5zł. Doskonały przykład na to, jak produkt drożeje, kiedy dopiszemy w nazwie "dla psa" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie spotkałam takich podkładek pod garnki, ale dobrze wiedzieć na przyszłość :D.

      Usuń
    2. Tadaaam, 5,50zł :)
      http://www.perfekcyjnypandomu.com/pl/p/MATA-SILIKONOWA-PODKLADKA-PODSTAWKA-POD-GARNEK-KH-4656/676

      Usuń
  2. Ładne połączenie kolorów w obróżce! ;) Ke-hu Earth Soft jeest booska. <3 Fajna ta zabawka z biedry, ja nigdy nie trafie na takie rzeczy w tym sklepie, nawet jeśli mam biedronkę "pod nosem".. Szczęściarz ze mnie! :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne kolorki, już od pewnego czasu mam w planach zakup planetki, podobnie jak i Pullera. Wow, naprawdę udało Ci się fajnie upolować tą zabawkę, u nas niestety mało takich fajnych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłabym pewną czy to koniec, bo przecież niedługo Dzień Darmowej Wysyłki oraz Święta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zdobycze :D Zakochałam się w szarpaku z planetką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jabłuszko jest przepiękne :) A szarpak z planetką też musimy sobie wreszcie kupić, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ten szarpak od ke-hu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku. Psiaki pewnie zadowolone? U nas szykuję się zakup nowych zabawek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Szczególnie zainteresował mnie target.. oj może się skuszę i dorzucę go do listy potrzebnych zakupów, które planuję i niebawem będę już składać zamówienia :3

    Z tym kupowaniem to coś czuję, że jeszcze coś Wam wpadnie, bo przecież w grudniu mamy święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczniutkie te zabawki <3 My też muuusimy coś zakupić, bo zazdroszczę :<<
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobycze ! Ke-hu Earth Soft wpadła mi w oko :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. Marzy mi się taki szarpaczek na amortyzatorze z futerkiem i piłeczką, ale Kong Squeezz, a już niedługo święta więc może sprawię łaciatowi ( sobie :P ) . :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale okazy!! Zgarniamy od was 1,3 i 7 :D :D
    Nawet nie widziałam że są takie podkładki targetowe :D Zawsze daje jakieś kartki, tekturki i paści które od razu ulegają destrukcji :D Teraz przynajmniej jestem doinformowana o nowych sprzętach :D
    lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ten Puller wielki! Mam w planach go zakupić, ale przyznam, że wersja standard wydawała mi się mniejsza niż w rzeczywistości ;) Ale to dobrze, im większa zabaweczka tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedronkowe zabawki są najlepsze! nie dość, że kosztują do 10 zł to są jeszcze wytrzymałe.
    https://zyciezfutrzastym.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń