20 sierpnia, 2015

Sztuczki w wykonaniu Kiby

Kiba od zawsze sztuczki łapie w mig, każdą co sobie ubzduram jedynie najpierw muszę na nią znaleźć sposób. Przeważnie jest dziwny, nienormalny i przychodzi mi do głowy pod prysznicem :P. Ale to nie koniec! Gdy mam już sposób często muszę łamać różne bariery, Kiba jest tak dziwnie skonstruowanym zwierzątkiem, że zawsze sobie coś wymyśli np. nie będzie prosiła obok kija od szczotki i za każdym razem zamiast tego miałam kangurka skaczącego do tyłu, albo nie wejdzie mi na udo, co z tego, że na dwa umie, na jedno musi być w jej przypadku inna komenda, bo nie zrobi :D. Mnóstwo było takich sytuacji, aczkolwiek dokładnie ich już nie pamiętam. W każdym bądź razie jak już coś opanuje to jest dziki szał. Ona się cieszy, ja się cieszę i każdy jest super hiper szczęśliwy niezależnie od wyglądu sztuczki. Jednak uwielbiam z nią pracować, odstresowuje mnie to gdy robi dziwne miny niezadowolenia, gdy widzę jak bardzo się stara, gdy mruczy jak kotek i kombinuje jak by tu dostać nagrodę :). Najlepsze lekarstwo na zły dzień, polecam i zapraszam na nasz nowy filmik sztuczkowy :D.

                                           

11 komentarzy:

  1. Skoki robi imponujące! Świetny filmik, dziewczyna bardzo ładnie pracuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!! Sztuczki są genialne, przy rozwiązywaniu butów się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona to robi wszystko z takim opanowaniem i spokojem, totalne przeciwieństwo Tytusa :D
    Genialna jest!
    | thinsogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chersi też jest jej totalnym przeciwieństwem, jeszcze nie udało mi się spotkać żadnego takiego spokojnego psa jak Kiba, nawet jej rodzeństwo jest całkiem inne :).

      Usuń
  4. Bardzo fajny filmik, Kiba jest mega zdolna! A z fajną piosenką miło się oglądało :))
    Ps Masz baaaardzo chude nogi, jak anorektyczka :p
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). I bez takich porównań proszę haha :D, próbuję przytyć, ale nawet jedzenie masakrycznych ilości co 5 minut na mnie nie działa.

      Usuń
  5. Super filmik :D Te skoki mnie zauroczył <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetnie Wam to wychodzi! Dzięki za motywujący filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Wam idzie, wchodzenie po schodach tyłem - mega
    !
    Moja Su równie szybko łapie komendy, ale tylko jak jej się to dobrze wytłumaczy (pies inteligentny), natomiast Goya jest tak rozbrykanym psem, iż po chwili zapomina na czym to skończyliśmy i wszystko musimy zacząć od nowa, ale za to po tak długim uczeniu wszystko wychodzi jej perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzenia po schodem akurat już zapomniała, bo nie ćwiczyłyśmy tego rok i cudowała nieźle :D. Goya z Czesią mogą sobie podać łapę w tej sprawie :).

      Usuń