25 lipca, 2015

Aktualizacja psiej szafy.

Ostatni taki post był jakoś w styczniu? Od tego czasu trochę się zmieniło, wiele zabawek przepadło w nicość, ale trochę też przybyło :). Co nowego pojawiło się w naszym domu?

1. piłka Chuckit ultra tug- Kiboszka uwielbia, ale niestety często trafia ząbkami w moją rękę zamiast w piłkę :)
2. Chuckit indoor squirrel- miłość od pierwszego wejrzenia i niezbyt przemyślana decyzja kupna na zawodach dg spring, ale jak najbardziej pieski kochają i to się liczy :D
3. pluszowe coś z biedronki
4. Comfy mint dental stick- bo brakowało mi zabawki na odczepne
5. Chuckit amphibious boomerang- pierwsza zabawka typowo do wody, dzięki niej Kiba przełamuje się do pływania :D
6. gratisowy szarpaczek od toys4dogs
7. kaganiec Dog'O'Rama- po roku czasu "kupowania" kagańca wreszcie to zrobiłam i jestem szalenie z niego zadowolona, jest leciutki i piękny dzięki czemu Kiba bez problemu wsadza tam swoją łepetynkę
8. smycz z biedronki
9. smycz trixie cavo
10. szelki dog style- całkiem fajne, ale zamawiałam z fioletowym wzorkiem, a nie niebieskim, tej firmie mówimy nie
11. obroża dog style
Na zdjęciach brakuje jeszcze chuckit wheelie, który poszedł do mycia i totalnie o nim zapomniałam. A w następnym tygodniu spodziewam się kilku kolejnych rzeczy. Zastanawiam się jak ja to robię, że z tak nędznego kieszonkowego udaje mi się kupić tyle rzeczy. To chyba jakieś czary :D.
bleah ja tak pozować nie będę :)
dla stęsknionych :D

28 komentarzy:

  1. Szeleczki mają genialny wzór i kolorki , a na kaganiec od dog-o-ramy mam już od dłuższego czasu chęć :D
    PS. zmieniliśmy domenę - thindogs.wordpress.com, myślę, że tam też od czasu do czasu wpadniecie, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bumerang jest na mojej liście zakupów :). Psiaki pokochały zwykły wodny aport chuckita i teraz sprawiłabym im bumeranga do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaganiec prześwietny :)! Na ten kijaszek z comfy czaje się od dłuższego czasu ale stale zapominam go dodać do koszyka, gdy coś zamawiam :C.

    Pozdrawiamy!
    http://psiakowe.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, jak na zakupy z 3 miesięcy ;). Wcześniej próbowałam oszczędzać :D.

      Usuń
    2. Ahaa, bo to nowe zdobycze? Myślałam, ze cala kolekcja :)

      Usuń
  5. Genialna jest ta obróżka z DS :)

    merlaki.blogspot.com
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się jaram waszym kagańcem, jest śliczny! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę kupić ten boomerang.. Fajny jest? Bombel też powoli, powoli wchodzi do wody, ale na razie tylko jak ja w niej jestem.. :/
    Bardo ładna ta obroża dog style.;) A tak ogólnie, to wszytko ładne!
    Pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo fajny :D. Unosi się na wodzie tak że łatwo jest psu go podjąć, daleko lata, a w nagrodę można psiaka nagrodzić szarpaniem, chociaż przy tym ostatnim lepiej uważać. Jak na razie wszystkie psy, którym rzucałam były nim zachwycone :).

      Usuń
  8. ja się nad tym patykiem od comfy zastanawiam, cena piękna, ale nie niszczy się to? no i obroża śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiba od ponad miesiąca ma go na wyłączność i dzień w dzień go męczy, jak na razie żadnych uszkodzeń, ale Chersi go nie daje, bo z jabłuszkiem comfy się rozprawiła w 10 minut :D. Zależy od psiaka, ale za tą cenę warto :).

      Usuń
  9. Również posiadaliśmy pluszowe coś z biedronki, jednakże gdy tylko spuściłam to z oczu, uległo zniszczeniu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tym cosiem jedynie się szarpiemy, a i tak ucho zostało wyrwane :D.

      Usuń
  10. Jejku, zmartwiłaś mnie, bo ja właśnie czekam na realizację zamówienia z DogStyle :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szelki piękne! Szkoda, że z tym wzorkiem tak wyszło... niestety nam też zdarza się dostać produkty nie do końca takie, o jakie prosiłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, a ten różowy kaganiec jest świetny <3

    | www.mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacie, kaganiec (pinkpower!) zdecydowanie wygrał ten post :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna jest ta piłka chuckit ultra tug :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Wasze rzeczy, na ten aport do wody też się szykuję żeby kupić, ale na razie używam pływającego konga wubbę :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam psiarzom chyba nigdy nie będzie dość! :D Kiedyś mi wystarczyłaby jedna piłeczka, a teraz? Rajciu! I jeszcze jak na blogach można wyczytać o nowych psich zabawkach to tym bardziej :D Łączę się z tobą w bólu zakupopsioholizmu :D :D
    lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety apetyt rośnie w miarę jedzenia :D.

      Usuń
  17. Szelki są boskie! potrzebujemy aportu do wody i zastanawiam się czy lepiej kupić bumerang czy zwykły aport z chuckit :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Wam się sprawdza ten bumerang? Jest u nas na liście! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bumerang jak na razie sprawdza się znakomicie, daleko można go rzucić (nawet za daleko jak dla mnie :D), można się nim przeciągać, ale z aussikami bym nie przesadzała :). Psiakom łatwo jest go wyłowić i kochają go całym serduszkiem. Jak na razie żadnych uszkodzeń nie znalazłam.

      Usuń
  19. Super macie rzeczy, a szeleczki- śliczne *.*

    Pozdrawiam Emilka & Nelli
    http://zwariowaneurwisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, dużo macie zabawek jak na dwa psy. My zaledwie KONGA, szarpak i piłkę do czyszczenia zębów. Świetne foty.
    Pozdrawiamy i zapraszamy dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu nie ma wszystkich zabawek, tylko te najnowsze :). Jak dla mnie jest ich wciąż za mało, mam mnóstwo zabawek w planach, ale wszystkich na raz nie da rady kupić :D.

      Usuń