10 lipca, 2015

10/62- nocny tryb życia

Przez ostatni tydzień upały dawały nam się nieźle we znaki. Czasami miałam wrażenie, że dziewczyny je lepiej znoszą niż ja, ale co się dziwić, one mają do dyspozycji własny prywatny basen (zazdroszczę) i kamizelkę chodzącą na spacery, a ja? Jedynie zimny prysznic i lody :D. Dzięki temu zaczęłam wstawać wcześnie rano- godzina 5 jest idealną porą na pierwszy spacer, potem z powrotem do łóżka, żeby spacer odespać, pobudka w południe,....czas który wessał komputer i na koniec wieczorny/nocny spacer. W takim trybie pracy ciężko znaleźć czas na sztuczki, ale Polak potrafi! :D

Kiba:
  • sprzątanie zabawek- nauczone w 100%- uwielbiam tą sztuczkę za to, że Kiba musi przy niej myśleć :D
  • rozwiązywanie butów- dodałam tą sztuczkę do listy, bo wcześniej zapomniałam, nauczona w 90% podczas pierwszej sesji
  • "panicz"- nauczona w 60%, pozostało jedynie usunąć kij od szczotki
Nauczyłam gnomika także nowego overka, który chyba zostanie moim ulubionym :).

Chersi:
  • ukłon
  • wchodzenie czterema łapami na pudełko- jest ciężko, bo Chersi chyba nie wie, że ma też tylne łapki, dlatego na razie używa tylko przednich :), muszę znaleźć większe pudełko :D

Teraz gdy kończę pisać tego posta na dworze wieje przemiły wiaterek, czas zacząć grzebać w aporcie, bo już w weekend wybywamy na kilka dni pod namiot :D.
A wam jak idzie? :D

10 komentarzy:

  1. Gratulacje postępów, u nas też jest lepiej i część realizuje z naszych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy postępów! ;) U nas również są fale upałów, z tym, że my nie mamy ani basenu, ani kamizelki. Siedzimy, a raczej ćwiczymy w domu, i jakoś dajemy radę ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje postępów ;) u nas aktualnie pada deszcz od czasu do czasu pojawi sie małe słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Nam idzie nie najlepiej, bo psy nie współpracują...
    Ponadto musieliśmy przerwać ćwiczenia na kilka dni, z powodu bardzo tragicznego zdarzenia, które nam się przytrafiło...

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, w życiu bym nie wstała tak wcześnie! :D
    My na szczęście całe wakacje mamy do dyspozycji jeziorko więc dajemy radę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 5 sam spacer, ale pobudka już przed 4 :D.

      Usuń
  6. U nas jak na razie moookro, pada od rana do wieczora :( Aż tęsknię za takim trybem życia jaki wy macie :/
    Super, gratulacje! Też mam zamiar nauczyć mojego sprzątania :)
    Mój ideolo ogarnia wchodzenia na i do pudełek :)
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezdyś, obudzić się o 4 rano... no way ;) Że ja też wcześniej nie pomyślałam o rozwiązywaniu sznurówek - wędruje na naszą listę sztuczek do wyklikania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym, żeby Bombel umiał po sobie sprzątać! xD Czasem, gdy wyniesie do ogrodu wszystkie zabawki, to później "latam" po całym podwórku i szukam wszystkich.;)

    OdpowiedzUsuń