30 czerwca, 2015

Misja (projekt) 62- wchodzimy w to!

Jakiś czas temu Magda z bloga whitecouchpotato rzuciła wyzwanie. Wyzwanie obejmujące całe wakacje, czyli 62 dni. Bardzo czegoś takiego potrzebuję, więc trafiła w samą dziesiątkę. Nad czym chcemy w ten czas pracować?

Chersi:
  • sztuczki: ukłon, wchodzenie czterema łapami na różne przedmioty, cofanie, podnoszenie tylnej łapy, świadomość zadka, trzymanie przedmiotów
  • wypracowanie aportu, wymiana zabawek
Kiba:
  • sztuczki: sprzątanie zabawek, podskakiwanie na tylnych łapkach, "panicz", przytul mnie, otrzepywanie się, podskakiwanie w miejscu, rozwiązywanie butów
  • elementy frisbee: dog catch, nowe overki
  • szybsza wymiana dysków, zlikwidowanie podgryzania
  • poprawienie aportu- raz jest super, a raz Kiba biega ze zdobyczą po różowych chmurkach
  • stop szczekaniu na rowerzystów, dziwnych ludzi
  • zostawanie pomimo naciskanej migawki w aparacie ;)
Poza tym ja muszę ogarnąć się przy rzucaniu dysków, bo to co robię jest godne pożałowania :D no i więcej wspólnych zdjęć dziewczyn!
Trochę naszego frisbee można zobaczyć na tym filmiku (tak, moje koślawe rzuty też):

                                  

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny filmik! :-D hmm chyba też weźmiemy udział projekt 62 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik świetny :D
    Powodzenia w projekcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje mi nic jak życzyć wam powodzenia i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów!
    Sonia też zrywa się i przybiega do mnie po nagrodę jak słyszy migawkę aparatu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak dobrze, że Kiba nie jest jedyna :D.

      Usuń
  5. Powodzenia w realizacji planów! A filmik świetny :)

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki w realizacji wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik ;D
    Powodzenia w projekcie ;)
    Pozdrawiam,
    goldenszastek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitne plany, życzę powodzenia i trzymam kciuki,aby się Wam udało! :))

    W pewnych momentach żałuję, że nie mogę z Nerem uprawiać dogfrisbee i agillity...

    Pozdrawiamy
    K&N
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżina ma to samo z migawką :D
    Czasem jej się uda dalej siedzieć na miejscu, ale wtedy jej mina mówi"mamo przecież coś pyknęło. dlaczego ja dalej mam siedzieć w miejscu?!" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, trzymamy kciuki ! :) My również bierzemy udział w tym wyzwaniu.
    Filmik mega ! :D Nie wiedziałam, że tak Wam dobrze idzie, gratulacje ! Oby tak dalej ;)

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzymy powodzenia i udanych wakacji! :D
    Świetny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik świetny, ale trochę się zdołowałam, bo jeśli Twoje rzuty są koślawe to ja nie wiem jak można określić moje rzuty, lecące w kosmos ;) Tak przyznaje, totalnie nie jestem do tego stworzona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik świetny! Ja również mam problem z rzutami i nad nimi pracuję sobie sama, bez psa, a otwartej przestrzeni :D Może w końcu dopracuję zaczną mi te dyski ładnie latać :3

    POWODZENIA KOCHANI!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmik!
    Powodzenia w realizacji planów! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń