20 maja, 2015

Zwiedzamy okolice: kopiec Sienkiewicza

Od dłuższego czasu chodziła za mną myśl, żeby wejść z Kibą na kopiec Sienkiewicza, ale zawsze coś stawało nam na przeszkodzie aż do ubiegłej niedzieli :). Oczywiście jak to ja zapomniałam zabrać smaczków, ale mimo tego Kiba pięknie mi pozowała na...piłeczkę! Chyba to objawy wracającego mózgu :D. Gdy znalazłyśmy się na szczycie naszym oczom ukazały się przepiękne widoki. Niby nic takiego, ot zwykłe pola, ale jednak z góry to wygląda całkiem inaczej.

13 komentarzy:

  1. Jak narazie zostaje mi tylko przechadzka z Yuki, ale z nia troche cieżko bo co chwila zatrzymuje sie odpocząć. :D Mmm ale pola do biegania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja wam zazdroszczę. Piękne widoki rzeczywiście :*.
    Zapraszamy dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo niedaleko działkę! Musimy się spotkać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo super :D. Jak będziesz jechać na działkę to pisz, z chęcią wybiorę się z wami na spacerek :).

      Usuń
  4. Świetne widoki. Jednak Kiba skradła całą moją uwagę zaje*i... za przeproseniem wygląda w takiej krótkiej stylówie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki! Ostatnio to właśnie pola cieszą oko najbardziej. Fajnie byłoby tam pobiegać xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia!
    Kupiłam lustrzankę, może mnie też na takie stać? macie piękne widoki tam <3

    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale płasko :D Mieszkając w górach nie jestem przyzwyczajona do takich widoków, bo znalezienie u mnie prostej przestrzeni graniczy z cudem ;)
    Ale to nie zmienia faktu, że zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne macie te okolice :)

    blog o Okruszku
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, nice blog i discovered your website while browsing for information on Labradoodle puppies for sale in melbourne. Glad to have found your site. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń