20 marca, 2015

5 lat stuknęło

Całkiem niedawno doszło do mnie, że Chersi w tym roku kończy już 5 lat. Zastanawiałam się jak to możliwe i doszło nawet do tego, że zastanawiałam się czy na pewno mamy teraz rok 2015. Przecież całkiem niedawno przywiozłam do domu tą małą puchatą kuleczkę i jak to możliwe, że od tego momentu minęło już 5 lat? Nawet moi rodzice wielce się zdziwili, gdy ich poinformowałam o moim odkryciu. Ale cóż...latka lecą, a Czesiula wiekiem coraz starsza, a zachowaniem coraz młodsza :D.
Wszystkiego najlepszego kudłaczu! 
A prezencik dla niuńki wygląda tak. Już nie mogę się doczekać wypróbowania jabłuszka w terenie :D.

13 komentarzy:

  1. Sto lat sto lat !
    Wszystkiego najlepszego dla Chersi !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, sto lat dla Chersi! :))
    Niech żyje sobie w zdrowiu, dostatku jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stooooo psich lat dla Chersi! :)
    Aby cały czas żyła w zdrowiu i w szczęściu! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat!
    Mamy również to jabłuszko i polecam! Ale dużo brudu zbiera, a zwłaszcza sierści z podłogi, ale szybko się go czyśći, a co najważniejsze? Moja sucz je uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chersi jabłuszko się spodobało, ale nie szaleje za nim jakoś strasznie (na razie, bo zazwyczaj potrzebuje więcej czasu, żeby przekonać się do zabawki :D), ale Kiba wręcz oszalała na jego punkcie: http://oi59.tinypic.com/1zv5uvr.jpg. Zabawka była już na podwórku, wróciła brudna, ale w porównaniu do innych piłek to nie jest tak źle :D.

      Usuń
  5. Wszystkiego Naaajlepszego Chersi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego piękny Kudłaczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tia.. ja mam wrazenie, ze Maje dopiero znaleźliśmy, a tutaj minęło już jakieś 7 lat od tamtej chwili!
    Sto lat!

    http://majamojpiesiprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego! :) Sto lat! :)

    Świetne fotki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. A no czas leeeci leci nieubłaganie ;) Wszystkiego najlepsiejsiego! ;)

    Pozdrawiam!
    Świat Niko

    OdpowiedzUsuń