14 lutego, 2015

Koniec ferii: małe podsumowanie.

Niestety moje ferie dobiegają końca, nawet nie wiem kiedy te 2 tygodnie minęły. Pogoda nas nie rozpieszczała, przeważnie było buro i ponuro, a rolę główną grało błotko. Pierwszy tydzień spędziłyśmy dużo spacerując, tak jak chciałam. Na polach spędzałyśmy minimum 3 godziny dziennie, a oprócz biegania i penetrowania zarośli za rozrywkę robiły dziewczynom zabawki, sztuczki oraz wskakiwanie na okoliczne drzewa i głazy. Jednak w poniedziałek wieczorem Kiba zaczęła kuleć na tylną łapę-nic dziwnego, skoro się przeskakuje przez płot ;). Tym sposobem załatwiła sobie tydzień siedzenia w domu, krótkie 5 minutowe spacerki, jedynie w domu sztuczki i rozbrajanie zabawek. Wczoraj był pierwszy dłuższy spacer i Kibie nieźle odbijało, za dużo skumulowanej energii w tym małym ciałku :D.
A jak realizacja moich planów na ferie?
Chyba całkiem dobrze :D. Chciałam udoskonalić zostawanie Czesiuli i udało się! Jak dla mnie to ogromny sukces i strasznie się cieszę, że tak sprawnie nam poszło. Kolejna rzecz to ogarnięcie Kiby móżdżku na spacerach smyczowych z Chersi. Jeszcze idealnie nie jest, ale wszystko idzie w dobrym kierunku. Kiba już przy niej się tak nie popisuje szczekając na...w zasadzie wszystko i nie ciągnie. Ze sztuczkami to tak pół na pół, dokończyłyśmy rozglądanie się młodej na boki i ćwiczyłyśmy powtarzanie czynności po mnie (a o tym wkrótce) i zaczęłam kłapanie paszczą, ale w zasadzie trudno powiedzieć co z tego wyjdzie :D. Chersi niestety nie nakręciłam na frisbee, ale nie zamierzam się poddawać!.
Jak pisałam wcześniej dużo spacerowałyśmy, co było moim zamiarem. Na tych spacerach robiłam mnóstwo zdjęć, a no i filmik też powstał, co prawda nie dziewczyn, ale to była dobra rozgrzewka: klik :D. 
A co do zdjęć...jeśli podobają wam się to zapraszam na mojego fp: klik!

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia śliczne, polubiłam na fb ;)
    Pozdrawiamy
    Weronika&Aura

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne! ♥
    Fajne podsumowanie! :)
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie :) Filmik już widzieliśmy i bardzo fajnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi został tydzień wolnego po sesji i jedynym planem są właśnie drugie spacery. Cały pierwszy tydzień odpoczywaliśmy więc czas się w końcu ruszyć :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ferie bardzo szybko zleciały... no cóż, trzeba wrócić do codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha, a nam się ferie dopiero zaczynają i zaczynamy je wykorzystywać! Niemniej to fajnie że spędziłyście ferie tak jak chciałyście. :)
    Zdrówka, S&S

    OdpowiedzUsuń
  7. Ferie zdecydowanie za szybko zleciały. Piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne, filmik Muffina również, śliczny z niego owsik! :D
    A co do ferii to nasze również dobiegły końca, z tym że my nie zrobiliśmy kompletnie nic. Co było spowodowane moją choroba i siedzeniem w domu. Dopiero kilka dni temu zaczęliśmy powroty do spacerów. ;/

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdolnyy Super piesek Zapraszam na mój blog proszę o komentarze i obserwowanie też http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com Dziękujemy ! Pozdrawiamy Iza , Reksiu i Toffi :) Powodzenia :*******w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko co dobre kiedys sie konczy i na ogol za szybko :)

    http://swiatniko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Chersi ma świetne futerko, jak owca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że miałyście udane ferie. Gratuluję postępów z piesami :D.

    OdpowiedzUsuń