10 stycznia, 2015

Z dziennika pokładowego: 5/100

100 dniowe wyzwanie sztuczkowe znowu odłożyłam w czasie, gdyż dopadło mnie ogroooomne lenistwo, ale od wtorku codziennie z Chersi ćwiczymy i muszę wam powiedzieć, że to geniusz. Istny geniusz! Wszystko łapie w mig, a już drugi raz umiała sztuczkę, której jej nie uczyłam. Może potrafi czytać w myślach? Co udało nam się zdziałać od wtorku (+kilka dni w grudniu):
  • "morda w kubeł"
  • pokazywanie języka
  • target dłoni (nosem)
  • przeskakiwanie przez nogę
  • obrót w lewą stronę
  • ósemka między nogami
  • obieganie drzew
W tej "serii" będę też opisywała postępy w nakręcaniu Czesi na frisbee. Jak na razie zrobiłyśmy mały wstęp, czyli szarpanie się rope ball , szarpakiem polarowym i zabawką kostką z biedronki. Bardzo fajnie się szarpie jak jest skupiona, ale szybko potrafi się też zdekoncentrować np.smakołykami, które niestety wygrywają z zabawką. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie komendy puść, ale bez użycia smaków może być problem, lecz od czego ma się wyobraźnię? :)

11 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia! My ostatnio klikamy vaultciki :D
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam coś w podobie bo 100 sztuczek w 100 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzymy powodzenia w dalszej nauce ;)
    Tośka umie w tych sztuczek, które wyżej napisałaś tylko przeskakiwanie przez nogę, obrót w lewą stronę i ósemkę między nogami ;))

    Nominowałam Cię na moim blogu do LBA, zapraszam do zabawy ;))
    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Powodzenia w nauce w kolejnych 95 dniach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My też miałyśmy zabrać się za wyzwanie 100 dni ale leń ze mnie ;.;

    Nominowałam Cie do LBA !;)
    http://zwierzakitomojecalezycie.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tego co już się nauczyła! I życzę dużo motywacji do skończenia wyzwania. :)

    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako fanka sztuczek, czekam na kolejne posty z tej serii, bo mnie już powoli zaczynają kończyć się pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy i życzymy powodzenia! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Morda w kubeł to wsadzanie pyszczka do kubka, tak?

    OdpowiedzUsuń