08 stycznia, 2015

Liebster Blog Award

Z tego co pamiętam identyczna zabawa była ponad rok temu. Miałam nadzieję, że nikt mnie nie nominuje, ale stało się, więc z grzeczności odpowiem na pytania, lecz dalej nie będę tego ciągnąć.

Zasady:
Nominacja do zabawy jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała, a następnie nominować kolejne 11 osób (informując ich o tym) oraz zadać im 11 pytań. Nie można nominować osoby, która Cię nominowała.

No to zaczynamy! Pytania dostałam od Adriany z bloga: http://adriana34.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-awart.html#more:

1. Twój idol, autorytet, osoba, którą podziwiasz w psim świecie to..
Nie mam takiej, chociaż ogólnie to podziwiam osoby, które mimo tego, że kochają psie sporty to biorą psiaki ze schroniska i z nimi pracują, chociaż mają one czasami tysiąc innych problemów, których nie mają psy z dobrych hodowli i trzeba je najpierw z nich wyprowadzić. Żeby nie było niedomówień, nic nie mam do osób, które biorą psy z hodowli, sama kiedyś planuję ;).

2. Od kiedy interesujesz się psami? Co sprawiło, że stały się twoją pasją?
Nie było nigdy przełomu, że nagle się zaczęłam nimi interesować. Od małego brzdąca je kochałam i straaaaasznie mnie do nich ciągnęło. Rodzice nie zgadzali się najpierw na psa, potem wzięliśmy psiaka Krecika od babci, który mnie strasznie gryzł, a że byłam mała to się na niego obraziłam za to i kazałam rodzicom go oddać z powrotem i tym sposobem miałam psa całe 2 tygodnie. To mnie nauczyło, że nie ma sensu kupować psa małemu dziecku, chyba, że rodzice będą się nim w 98% zajmowali. Potem pojawiła się Chersi i moja miłość do tych stworzeń z dnia na dzień rosła ;).
Rok 2003, miałam wtedy 5 lat. Zdjęcie odnalezione kilka dni temu :D.
3. Czego w sobie nie lubisz? Jaka jest twoja największa wada?
Jestem strasznie leniwa :P.

4. Czego nie lubisz w swoich psach? Co chciałabyś zmienić?
Nie cierpię Kiby schiz i tego, że jest strasznie zazdrosnym i wrednym stworzonkiem :D. A u Chersi denerwuje mnie jej roztrzepanie. Niestety chyba tego nie da się zmienić, po prostu takie są :).

5. Czy lubisz miejsce, w którym mieszkasz? Dlaczego?
Nie, ponieważ w moim mieście jest strasznie mało fajnych miejsc na spacery (i zdjęcia). Oprócz tego mam wrażenie, że mieszkańcy Łukowa są strasznie zacofani pod względem traktowania zwierząt...

6. Jaki jest twój ulubiony blog?
Nie mam jednego ulubionego i nie chcę nikogo faworyzować :).

7. Od kiedy piszesz bloga?
Aż poświęciłam się i to sprawdziłam :D. Początek kwietnia 2013r.

8. Twój najlepszy sposób na spędzenie wolnego dnia.
Wstaję o 9, leżę do 11, potem długi spacer, na którym zazwyczaj robię zdjęcia, jak z niego przychodzę siadam do komputera i je obrabiam, a na koniec telewizorek i oglądam głupie seriale :D. No chyba, że jest lato, wtedy wstaję rano i cały dzień spędzam z psiakami na dworze.

9. Masz jakieś swoje ulubione miejsce do którego lubisz wracać? Jeśli tak to jakie?
Są takie dwa miejsca: dom mojej babci i wyspa Sobieszewo nad morzem.

10. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Emm... nie widzę :D.

11. Czy twój pies ma jakąś ulubioną sztuczkę, którą najchętniej wykonuje? Jeśli tak to jaką?
Chersi bardzo lubi się wstydzić i zawsze jak nie wie co ma zrobić to się wstydzi, a Kiba ostatnio pokochała zarzucanie zadka na ściany i już powoli mnie tym denerwuje :D.

Jakoś przez to przebrnęłam. W weekend o ile dobrze pójdzie pojawi się post o Czesiowych postępach, może z tego zrobię jakąś serię postów...
Pozdrawiam cieplutko w tą mroźną pogodę! :D


3 komentarze:

  1. Przez nas też zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :D hathijrt.blogspot.com/2015/01/nominacja-do-liebster-blog-award.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  2. My też Cię nominowałyśmy. :)
    http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com/2015/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czytało :D My teraz własnie działamy z zarzucaniem zadkiem, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń