11 stycznia, 2015

Liebster Blog Award #2 i #3

Ponownie zostałyśmy nominowane aż cztery razy! Dzisiaj odpowiem na dwie nominacje, żeby nie powstał tasiemiec :D.

Na początek pytania od Kisiell: http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com/2015/01/lba.html:

1. Od kiedy interesujesz się kynologią i psami?
Tak jak pisałam wcześniej, psami interesuję się od zawsze, a w kynologię wciągnęłam się jak wzięliśmy Chersi.

2. Jakie masz zainteresowania poza kynologią?
Fotografia i uwielbiam obserwować moje ptaki: zeberkę i kanarka :D.

3. Kim chciałabyś być?
W zasadzie sama nie wiem, jeszcze jakiś czas temu chciałam być weterynarzem, ale trudno się dostać na te studia, dlatego myślę coraz bardziej o czymś związanym z chemią, może praca w laboratorium? Albo coś związane z inżynierią genetyczną?

4. Jakie jest twoje największe marzenie?
Kupno papugi żako, niestety przekracza to mój budżet i poczeka sobie kilka(naście) lat na zrealizowanie :P. A no i jeszcze wyjazd do Szkocji! :D

5. Odkąd masz kontakt z psami?
Tak jak już wcześniej pisałam, od małego dzieciaka.

6. Czy chciałabyś kolejnego psa/ inne zwierzę? Jeśli tak to jaką rasę/ inne zwierzę?
Psa oczywiście, ale to za kilka lat :D. A o papudze pisałam w pytaniu nr.4 :).

7. Co sądzisz o wiedzy na temat psów ludzi "przeciętnych" (nie interesujących się kynologią)?
Biorąc pod uwagę mieszkańców Łukowa to ta wiedza jest poniżej zera. Czasami zdarzają się wyjątki, ale one potwierdzają tylko regułę.

8. Dokąd chciałabyś pojechać z psem?
W tym roku na majówkę w góry i nad morze, gdzie dokładnie nie wiem, ale jedziemy na 100%. A za rok do Annówki na obóz.

9. Co sądzisz o przerasowieniu psów?
Szkoda psiaków.

10. Dlaczego prowadzisz bloga?
Zaczęło się to tak, że moja koleżanka założyła bloga, potem spodobał mi się ten pomysł i założyłam swojego, tamten był kompletnym niewypałem, ale trafiłam na blogi o psach i stwierdziłam dlaczego nie? Oprócz tego lubię wracać do wcześniejszych postów i przypominać sobie jak to było kiedyś.

Pytania od Dominiki K: http://hathijrt.blogspot.com/2015/01/nominacja-do-liebster-blog-award.html#comments:

1. Od kiedy interesujesz się psami?
Było.

2. Jakie sporty uprawiasz (bez psa)?
Aktualnie żadnych, kiedyś tańczyłam w caro dance, ale mi się odechciało :P.

3. Co imponuje Ci w zachowaniu twojego psa?
Szczerość, wiecznie uśmiechnięty pysk i ogromne zaufanie.

4. Jaka rasa jest bliska twojemu sercu?
Charty, a szczególnie whippety.

5. Co sądzisz o akcji "Nie kupuj, adoptuj!"?
Jak najbardziej popieram.

6. Jakie sporty trenujesz ze swoim psem?
Z Kibą frisbee, od kilku dni dog dancing, a na wiosnę zaczynamy z agility. Chersi "trenuje" z moim tatą bikejoring i canicross, chcę kluchę jeszcze nakręcić na frisbee.

7. Na jaką nagrodę najbardziej nakręca się twój pies?
Kiba na wszystko, nie ważne czy to żarcie, zabawka, czy nagroda socjalna. Ważne, że ja jestem happy to i ona jest happy :D. A Chersi na żarełko.

8. Jaka jest ulubiona zabawka twojego psa?
Kibula kocha wszystkie zabawki, a Czesia preferuje piłeczki różnego rodzaju.

9. Jaką osobę z psiego świata chciałabyś poznać?
A no jest kilka, ale nie chce mi się wymieniać :P.

10. Bez czego nie możesz się obejść na treningu z psem?
Jeżeli mówimy o Czesiuli to smakołyki, a u Kiby zależy co mamy ćwiczyć.

11. Czy wiążesz przyszłość z psami?
W pewnym sensie tak, bo nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć psa i on zawsze gdzieś tam będzie.

5 komentarzy:

  1. Lubie sobie czytać te odpowiedzi. Można dużo dowiedzieć się o autorze bloga.

    Pozdrawiamy H&K
    http://kaja-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. :D Też się kiedyś interesowałam żako- ale skończyło się na zainteresowaniu.
    Zdrówka, S&S

    OdpowiedzUsuń
  3. super! mozemy się lepiej dzięki temu poznać :) oj dawno mnie nie bylo... przesliczny masz szablon na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooch whippetciaki <3
    Moja cicha miłość.....

    OdpowiedzUsuń