31 stycznia, 2015

Ferie czas start!

Od dzisiaj mam oficjalnie ferie i bardzo się z tego cieszę, bo ostatnio byłam zawalona sprawdzianami, kartkówkami i dla psów pozostawało nie za dużo czasu. Co mamy zamiar robić w te ferie?
  1. Doskonalić Chersi zostawanie, tak żebym mogła spokojnie odejść na odległość kilkudziesięciu metrów.
  2. Ogarnąć Kiby móżdżek na spacerach z Czesią, coby się nie popisywała tak przed nią.
  3. Dokończyć zaczęte sztuczki i nakręcić Chersi na gumowe frisbee.
  4. Dużo spacerować, robić zdjęć i nagrać filmik.
  5. Odwiedzić stolicę.
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie punkty, chociaż na razie choróbsko mnie złapało i czeka mnie kilka dni w domciu, jeżeli mi nie przejdzie. Chociaż może to dobroczynnie wpłynie na wygląd bloga i uda mi się coś zmienić :).
A na koniec zostawiam was z filmikiem z wczorajszej gonitwy Kiby i Indii :D.
          

18 komentarzy:

  1. Udanych ferii!! Żebyście zrealizowali jak najwięcej swoich celów :) Swoją drogą, też wybrałabym się kiedyś do Warszawy z psiakiem :) Najchętniej jeszcze na jakiś psi zlocik :D
    i pamiętaj, nie daj się choróbskom! ;)
    lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii! Oby wam wypaliły wszystkie plany! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzymy udanych ferii, nam też się zaczęły (nareszcie...)
    Szybkiego powrotu do zdrowia i żeby wszystike plany zostały zaliczone.
    Pozdrawiamy K&F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pozytywny i wesoły filmik :D To Indi od Claudii Mączyńskiej?
    Życzę aby wszystkie plany zostały zrealizowane i znalazło się miejsce na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, ta Indii to wyżeł węgierski :D.

      Usuń
    2. A no faktycznie :D Z daleka wyglada jak seter irlandzki, do tego imiona podobne to już w ogóle idzie się pomylić xd

      Usuń
  5. Powodzenia w realizacji tych postanowień na ferie i szybkiego powrotu do zdrowia :) Mnie też coś ostatnio łapie :/
    Niestety ja mam ferie dopiero za dwa tygodnie ; __ ;
    Cudne zdjęcia i filmik <3
    Udanych ferii ! :D

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę Tobie udanych ferii, spełnienia wszystkich planów i powrotu do zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle planów a tu tylko 2 tygodnie... ale powodzenia i życzę udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nam w Warszawie akurat ferie się kończą :( no ale ktoś do tej szkoły musi chodzić.
    Powodzenia i udanych ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych ferii! :D
    My jeszcze musimy poczekać dwa tygodnie... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. My też mamy ferie i cieszymy się bardzo :D. Zdrowia Ci życzę i obyście nie zmarnowali tego wolnego czasu ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanych ferii i spełnienia wszystkich punktów :) My ferie kończymy, ale chyba wykorzystałam je tak jak chciałam. Pierwsze zdjęcie super!
    Fajny filmik, uwielbiam patrzeć na ganiające się psy ;p

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. My też mamy ferie! Oby wszystkie plany wyszły.
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściarze! Ja mam dopiero 16 lutego, agr! Oby wam jaknajwolniej te ferie upłynęły! ;D
    Zdrówka, S&S
    http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nam się już ferie skończyły :/ Śliczne zdjęcia!!! ;)
    zapraszam do nas!
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super ze macie już ferie! trzymamy kciuki za realizację wszystkich waszych celów :) jak się słodko dziewczyny ganiają :D.

    OdpowiedzUsuń