29 grudnia, 2014

Śnieg!

Od kilku dni mamy śnieg, psy jak zwykle zachwycone, biały puch na podwórku z tej radości cały wydeptany od biegania, czego chcieć więcej? :D 
Jedynym minusem jest to, że jest przeraźliwie zimno. W takich momentach zaczynam doceniać to, że mam takie fajne tereny za ulicą. Nie trzeba daleko iść, a psy mogą szaleć do woli. 
Od jakiegoś czasu na spacery po osiedlu chodzimy bez smyczy. Kiba wyjątkowo się mnie pilnuje, spokojnie drepcze chodnikiem parę metrów przede mną i na każde zawołanie zadowolona przybiega do mnie. Jedynie muszę pilnować czy kotów w pobliżu nie widać :P.
Kilka razy w tygodniu chodzimy na spacery z innymi psami. Wczoraj Kiba poznała Dżilę, psiaka trochę przypominającego labradora. Młoda była zachwycona nową towarzyszką i dbała przez cały spacer o jej kondycję :D. 
Ostatnio dużo sztuczkujemy dla zabicia czasu, Kiba w ekspresowym tempie nauczyła się zarzucać tyłek na ściany, a trzymanie przedmiotów w pysku przeszło na level hard (dla Kiby), czyli do trzymania piłek. Pewnego dnia wyklikałam gnomowi wycieranie podłogi i tym sposobem Kiba potrafi zetrzeć swoje czarne ślady łapek :D.
Na razie to tyle, zapraszam do oglądania zdjęć :).

11 komentarzy:

  1. Z jakiej firmy pochodzi obróżka z ostatnich dwóch zdjęć? Ślicznie prezentuje się na Kibie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia są na prawdę super i jak w żadnych innych widzę w nich coś wyjątkowego :) Mają swój charakter.
    Luna oszalała na punkcie śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia !
    Warto zawsze próbować coś nowego :) Jeszcze nie wpadłam na to żeby nauczyć psa wycierać swoje ślady ;D Chyba spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zapraszam tu z jakimiś pytaniami itp.- olla125@gmail.com

      Usuń
  5. Ja nie mogę ! Rewelacyjne zdjęcia <3 Jakiego aparatu używasz ??
    Fajnie, że Kiba ma nową przyjaciółkę :)
    Zazdroszczę, że możesz spuszczać swoją psinkę- u mnie jest to na razie nie możliwe :c

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że psiaki zadowolone ze śniegu :D Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Abi też kocha śnieg, nie ma nic lepszego od białego puszku :D Zdjęcia są cudne, mają prawdziwy zimowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały puszek jest idealny do psich zabaw :D Mój uwielbia po nim kopać :D
    Jeśli chodzi o te tereny faktycznie macie super <#33 I jeszcze lepiej, że możecie spotkać jakiś normalnych ludzi z którymi można pogadać a psiaki mogą się pobawić :)
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń