05 października, 2014

Sesja na stacji kolejowej.

Dawno nic tu nie pisałam, ale nie było zbytnio o czym. Najpierw Kiba chorowała na babeszjozę (na szczęście zobaczyłam na samym początku choroby i skończyło się na zastrzykach), potem chorowałam ja. Oprócz tego chodzimy sobie na spacerki, dwa tygodnie temu spotkałyśmy się na grupowym spacerze z Magdą od Muffina i Agnieszką od Timiego. Uczymy się nowych sztuczek, walczę z nagrywaniem filmiku i czas jakoś zlatuje ;).
Wczoraj zabłąkałam się z Kibą na stację kolejową. Pierwszy raz w życiu tam się znalazłam i zakochałam się w tym klimacie. Dzisiaj rano tam wróciłam, ale tym razem z aparatem i powstały te zdjęcia :).

14 komentarzy:

  1. Biedna, babeszjoza to nie przelewki :( . Wg mnie najlepsze jest czwarte od góry i dwa ostatnie :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Dobrze, że Kiba wyszła z babeszjozy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne foty :)
    Dobrze, że wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ujęcia! Jak dobrze, że po babeszjozie nic nie zostało, bo jak już ktoś wyżej wspomniał - babeszjoza to nie przelewki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Fajne miejsce na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z książką są prześwietne, Kiba wygląda jak pani profesor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że tak się to skończyło ;)
    Cudne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką wy macie ładną stację... nie to co u mnie ;p
    Bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam:
    K&K
    ________________________
    http://psiapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia ! *,*
    jak będę mieć wolne to możliwe że wpadnę też na stację i pofoce sobie i wgl na mieście sobie pofoce xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia <3 Ja stacji kolejowej w moim miasteczku nie mam, więc nie mam możliwości, ale za to jest wiele ślicznych miejsc w tej mojej małej miejscowości :)

    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Jaka ładna stacja, u nas jest straszna ;c
    Pozdrawiamy :)
    Ola i Piano borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia <3 Jaki aparat jeżeli mogę zapytać ? :)
    Obserwuję i zapraszam do nas :) http://jessie-zafira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze,że z Kibą już wszystko w porządku. Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń