18 września, 2014

Psie akcesoria.

Jakiś czas temu było wielkie bum na takie posty. Ja trochę czasu odczekałam i dzisiaj dopadła mnie wena :). Stwierdziłam też, że nie ma sensu dodawać szczotek, grzebieni itd. A więc do dzieła.
Obroże: 3x superdog, 4x pawsitivedog, samoróbka, obroża z wymiany bodajże z omd. Jeszcze mamy zwykłą skórzaną z zoologa.
Szelki: sledy z sali.pl, szelki norweskie z pawsitivedog, szelki norweskie z modnej kozy
Smycze: smycz z amortyzatorem z sali.pl, superdog, pawsitivedog z rączką podszytą polarkiem minky, furkidz, smycz z wymiany bodajże z omd.
Frisbee: Dog Chow, Hero air 235, 5x fastback. Mamy jeszcze gumiaka z orki i trixie, ale są mega brudne :D.
Piłki: 6x Kong AirDog Squeakair Ball, 2x Chuckit Tennis Ball, Crackle Ball, Petstages Orka Ball, rogz grinz, domowa rope ball, kauczukowa piłka na sznurku
Kongi: Kong Wet Wubba, Kong Wubba Puppy, Kong Classic, kostka z Camon
Zabawki do szarpania i aportowania: 2x ptak z biedry, kostka z biedry, bumerang z leklerka, aport do wody z zoologa i szarpak z konkursu
Nerki: superdog, handmade
Jedne zabawki się psują i idą do kosza, inne oddaję, niektóre zaszywają się gdzieś na łąkach i trzeba je zastąpić kolejnymi i w ten sposób człowiek nigdy nie ma grosza przy sobie :D. Do tego dochodzi obróżkomania (już kolejne są zaplanowane), nooo... dobrze, że fundusze mnie hamują :P.


15 komentarzy:

  1. jakie świetne rzeczy !
    Duuużo ich ;D
    my mamy mniej ;p na wiosne porządki będziemy robić ;p ale do tego daleki czas ;D
    świetne obroże przede wszystkim i smycze <3 no i kongi ;D
    No dobra wszystko ! xd
    fundusze to i mnie trochę hamują xp trzeba uzbierać trochę i szał na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas taki bida z nędzą xD
    My mamy tylko 2 pary szelek (w tym noszone są głównie jedne, bo były szyte na miarę i mają odblask, imię i telefon), jedną nerkę, piłkek dosłownie kilka, bo sunia woli szarpaki. Ich niby kilka mamy, ale Zuzia tak szybko jest niszczy, że trudno nazwać to szarpakiem xD I tak prym wiodą patyczki.
    Jedyne czym możemy się "pochwalić" to 4 smycze. Ale co tam, i tak masz więcej :D
    W licytowaniu na psie rzeczy nigdy nie byłam mocna ;P

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duzo akcesori macie :D my mamy tylko 3x obrożę, 3x smycze, 1x szelki, 18x fastbacki i kilka pileczek i 4x szarpaki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora kolekcja :) Śliczne obróżki! U nas też trochę tego jest, ale nie aż tak ;)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas szczoteczki jednak się pojawią ;D
    Ale śliczne kolorowe zdjęcia :D Aż przyjemnie się ogląda: )
    Obróżki cudowne!! I jak ich dużo <33 Zawsze miałam sentyment do nich, ale w naszej szafie każdy maa jedną :D
    Widzę tam, też zabawki z biedrony :) uwielbiam je ;) Mamy taką zieloną kostkę, żałuje do tej pory, że nie kupiłam tych ptaszków :D
    Ekstra wygląd! :)
    lusiek.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale macie fajne rzeczy :)
    A obróżki są prześliczne :3
    Strasznie podobają mi się te szelki z Pawsitive Dog :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeejku ,zazdroszczę tego wszystkiego *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo macie tych gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nerki, szczególnie ta z czaszkami <3 Duża kolekcja, u mnie zabawki mają ciężko przetrwać i co chwile trzeba uzupełniać asortyment, a zniszczone wyrzucać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne rzeczy *____* Ja to nawet poły nie mam xd
    Prześliczne obróżki <3
    I bardzo mi się też podobają nerki ^^ Obie są przecudowne :)

    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są wszystkie gadżety! W ogóle cały blog jest uroczy.

    http://ogloszenia.modnamoda.waw.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacna kolekcja :D
    Bardzo podoba mi się ta obroża z SuperDoga z wąsami :3 A jak sprawuje się martingale? Bo nie jestem do tego zapięcia jakoś przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem osobiście zakochana w martingale. Kiba ze zwykłego półzacisku bez żadnego problemu wychodziła, a z martingale nie ma jak :).

      Usuń
  13. Wow, a myślałam, że to ja mam strasznie dużo psich akcesoriów o_o Śliczne obróżki ;) Macie masę zabawek, Tośka wszystkie przegryza :P

    Zapraszam!
    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń