17 września, 2014

Niedzielne grzybobranie.

Na wstępie chciałabym jeszcze raz podziękować Lani za nowy wygląd bloga. Jest cudowny :D.
A wracając do tematu. W niedzielę wybrałyśmy się z Kibą na wieś. Nie byłam tam już cały miesiąc, o miesiąc za długo. Podczas jazdy co chwilę migały mi kolorowe, jesienne widoki. Coś wspaniałego, od razu padła decyzja, że jak będziemy na miejscu idziemy do lasu pod pretekstem zbierania grzybów. Co prawda zbyt dużo grzybów nie znalazłam, ale nic dziwnego skoro gnomik wynajdywał mi tylko te trujące :P. Kiba się wreszcie porządnie wylatała, świetnie się słuchała, a w lesie cały czas mnie pilnowała, żebym przypadkiem jej nie uciekła. Co tu dużo pisać, uwielbiam spacery jesienną porą, mogę chodzić godzinami, jeszcze, żebym miała bliżej las...
Oprócz chodzenia po lesie wykorzystałam moją kuzynkę do pomocy przy sztuczkach i dzięki temu powstały te fotki :D.

Zapraszam was też na fp Kiby na fb- klik. Tam będą pojawiały się codziennie zdjęcia gnoma, które tutaj nie zawitały. Będę opisywała nasze codzienne przygody, treningi, a przynajmniej mam taki zamiar, a co wyjdzie zobaczymy :).
Pozdrawiam, Ola

8 komentarzy:

  1. Ciekawy wypadł i ładne zdjęcia :D
    Urzekło mnie to drugie *.*

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co dziękować !
    Też ostatnio chodziłam po lesie : )
    CUDNE PSISKO *-*

    Zapraszam - borderomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Fajnie tak od czasu do czasu wyciszyć się w lecie z psiakiem :) Piano kocha z nami chodzić na grzyby :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Oby taka letnia jesień utrzymała się jeszcze długo!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wygląd bloga :) też brakuje mi bliziutko jakiegoś kawałka lasu... mamy jeden nie tak strasznie daleko, ale mimo wszystko co najmniej 3 godziny trzeba poświęcić, więc raczej tylko weekendy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zazdroszczę! Co tydzień mam z rodzicami w planach wypad na grzyby, ale co chwilę coś wypada i bardzo cierpię z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie tu dawno nie było! Piękny wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny nowy blog ,a zdjęcia z wyprawy cuudowne ;)

    OdpowiedzUsuń