28 sierpnia, 2014

Nowe nabytki i inne sprawy.

Od zeszłego czwartku jestem szczęśliwą posiadaczką nowego obiektywu- Nikkor 50mm. Jak na razie spisuje się znakomicie, jest dużo jaśniejszy niż 18-105mm i można nim całkiem fajnie focić w domu :D.


Oprócz tego przyszedł mi statyw, także filmiki wreszcie będą lepsze i jeden już powoli się tworzy. Myślę, że pod koniec września będzie gotowy. 
Jak ktoś zastanawia się nad kupnem konga wet wubby to my polecamy bardzo :D: filmik
A tu udokumentowane tworzenie się nowej sztuczki: klik. Może ma ktoś pomysł jak zrobić, żeby Kiba mocniej zaciskała łapki? ;)
A co do niedzielnej wystawy. Nie ma zbyt wiele do opisania, cały dzień równo lało, ale ja nie pójdę? Ja nie pójdę? Wytrzymałam całą godzinę (+godzinę na dojście do parku, a potem do domu). Nie wzięłam parasolki, bo po co. Zmokłyśmy z Kibą porządnie, zdjęcia nie wyszły, bo nie dało się robić fot w takich warunkach. Kiba na początku jak chciałam z nią podejść pod ring to ogon pod tyłek, bo tam stoi onek. Wróciłam się, stanęłam z boku. Kiba się pięknie skupiała. Nawet bym nie pomyślała, że w takich warunkach będzie dawała z siebie 100%, a tu proszę. Milion smakołyków później udało mi się podejść pod ring onków, a młoda nie wykazywała strachu, no ale jak zaczęli z nimi biegać to cofnęła się zapobiegawczo dwa kroki w tył. Może jakoś uda mi się nauczyć ją, żeby przynajmniej nie zwracała uwagi na te psy. No ale trudno to zrobić, gdy co raz na spacerze jakiś do nas startuje -_-.

Ogłoszenia parafialne: jak wszystko pójdzie dobrze w niedzielę będziemy z gnomem na DCDC. Jest ktoś chętny na spacerek? :).
Pozdrawiam, Ola

8 komentarzy:

  1. Świetne filmiki i czekam na nowy :)
    Śliczne foty, cieszę się, że masz nowy obiektyw c:

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    Filmik też
    Obserwuję i pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Też jestem zadowolona z 50mm :) Fajne szkiełko.
    Życzymy miłej zabawy na DCDC! :D

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My chętni na zapoznanie się, a może i spacer. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tak świetnego sprzętu, zdjęcia naprawdę dobrej jakości. Sama niedługo kupuje moją pierwszą cyfrówkę, mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    Pozdrawiam oraz zapraszam do siebie swiat-mojego-psa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę obiektywu, na razie mam tylko trzy obiektywy,jeden z nich to teleobiektyw, również planuję kupić 50mm. Ale to nie teraz, może za kilka miesięcy.
    Obserwuję i zapraszam do nas http://jessie-zafira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia z niego wychodzą :) Życzę jak najszybszego opanowania :D
    lusiek.blox

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to jest z ta pogoda, ja z niko bylam na obozie o ktorym niedlugo napisze i oczywiscie padalo 4 dni :D gratuluje nowego sprzetu! :) jest motywacja do pracy :)

    OdpowiedzUsuń