16 lipca, 2014

Wiejsko sielsko..

W niedzielę wróciłyśmy ze wsi. Było wspaniale, ja odpoczęłam psychicznie i fizycznie, psy się wybiegały i wypływały za wszystkie czasy. Odkryłyśmy nowe tereny. Jak byłyśmy w lesie "na jagodach" (jagody zbierałam do buzi, pycha :3) było sporo powykrzywianych/ wywalonych drzew, różne konary, głazy i te sprawy, więc zabawiłyśmy się w parkour i na to wszystko z Kibą wskakiwałyśmy. Chersi dzięki codziennemu pływaniu schudła, Kiba ogarnęła dupkę i zaczęła olewać kury. Rozkwitła miłość młodej do królików i przesiadywała tam codziennie po kilkadziesiąt minut. Jeździłyśmy wozem na sianie, nocowałyśmy w namiocie (w tym czasie brat Kiby gdy spałam usiadł mi na twarzy przez namiot-to nie  było miłe :D). Jednym słowem ten czas wykorzystałyśmy na maksa. Wróciłyśmy trochę wcześniej niż planowałam, ale mam zamiar pojechać jeszcze raz, tym razem tylko z Kibą, ale jeszcze wszystko się okaże, a tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć ;).

11 komentarzy:

  1. Super fotki :)
    Uwielbiam uszy Kiby! :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu, jak ja wam zazdroszczę <3
    Super zdjęcia :)
    Ah, te gesty dzieciaków :D
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Czemu następny raz tylko z Kibą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na babcię, ciągle miała jakieś wąty. A bo szczeka za głośno jak dzieci grają w piłkę, q bo kury straszy (leżeniem?) itp. Jedna niemiła sytuacja się przydarzyła, nie chcę powtórki.

      Usuń
  4. Super zdjecia :)
    Kurczę też bym chciała mieć miejsce gdzie psy mogą sobie popływać, ale u nas jest tylko jeden staw (tzn. kilka stawów w jednym miejcu) ale sa to stawy prywatne i koleś może się do nas chapać więc nie chcę ryzykować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereny zupełnie jak na "moim" zadupiu pod domem :> noo, może z wyjątkiem genialnego jeziorka - zazdroszczę! Po fotkach i uśmiechniętych pysiach psiaków, widać, że wyjazd udany!
    Pozdrawiamy Nina & Vivat

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie zdjęcia <3
    Boże, ale zazdroszczę wyjazdu > . < Musiało być super :D
    Śliczne psiaki :3
    Następnym razem też weź Kibe :)

    Zapraszam na bloga, na którym pisze- dopiero zaczynamy ;)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że wyjazd się udał, musiało być super, zazdrościmy :D
    Chersi / Kia (nie odróżniam ich :D) ma fajne szele :>

    http://mundkowaferajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra zdjęcia. :) Będę tu częściej wpadać.
    Tymczasem u nas jest konkurs, wiec zapraszam:) (Nuttkaa.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! :) Pierwszy raz weszłam na bloga i już mi się spodobał, będę do Was wpadać częściej :)
    Obserwuje i zapraszam do nas :)
    http://jessie-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń