14 maja, 2014

Deszczowa pogoda.

Ostatnio nie wiele miałam czasu dla psiaków. Przez cały tamten tydzień leżałam chora w łóżku, potem egzamin do bierzmowania. A teraz, gdy mam czas to wszystko nadrobić pogoda nas zawiodła. Całe dnie na zmianę pada i świeci słońce, a wieczorem nad polami unosi się gęsta mgła. No ale spacer nawet w deszczu może być fajny :). Kiba w piątek sobie zdarła opuszkę, a Chersi ma (miała?) złamany ogon. W każdym bądź razie opuszka już się praktycznie wygoiła, ogonek też często idzie w ruch, więc jest lepiej. Do Kiby słownika dodałyśmy 3 sztuczki: przytul Chersi, czołgaj się i pudło (wchodzenie przednimi łapami do miski). Aktualnie cały czas szlifujemy dostawianie i odsyłanie na miejsce. Nie spodziewałam się, że dłubaie w obi może mnie tak wciągnąć. Muszę się też pochwalić, że Kiba już dorosła (tfu tfu, żeby nie zapeszyć)! Na spacerach nie oddala się zbytnio ode mnie, a gdy robię zdjęcia siada sobie obok i obserwuje.
Wczoraj przyszła nam nowa obroża z superdoga- różowe osiołki. Jestem w niej zakochana, z dzisiejszego spaceru Kiba wróciła cała mokra, a obróżka jak gdyby nigdy nic suchutka i czysta! Na pewno to nie ostatnia obroża z tego sklepu :).
Oprócz tego w ostatnim czasie wzbogaciłyśmy się w 4 piłeczki: crackle ball i 3 piszczące z konga. Może za jakiś czas dodam ich recenzję. Dostałyśmy też do testowania całe pudełko smakołyków także jak psiaki to zjedzą to notka się pojawi :).
Na koniec jakieś stare zdjęcia, których tu jeszcze nie dodawałam. Fotograf: Julita Matejek, polecam :D.

10 komentarzy:

  1. O my też mamy crackle ball! Porównamy recenzje ;). Julia robi śliczne zdjęcia. U nas też trochę padało, ale dziś było słonecznie. To dobrze, że z ogonem i opuszką wszystko ok.

    Pozdrawiam, Gosia i Kazan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Dopiero się uczę :D

      Usuń
  2. No naprawdę, świetne zdjęcia :))
    Dobrze, że dobrze wam idzie, oby tak dalej :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia c:
    Czekamy na recenzje :)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :). Czekam na recenzję, a w szczególności recenzję Crackle Ball ;). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale macie piękne zdjęcia! :)
    Własnie też teraz będę zamawiać od nich obróżkę tylko czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki ;) a [url=http://piesulik.pl]Pies[/url] widać, że chętny do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj lato zawitalo! oby juz tak zostalo :))

    OdpowiedzUsuń