15 kwietnia, 2014

Żyjemy.

U nas w zasadzie nic wielkiego się nie dzieje, spokojnie sobie żyjemy i dopracowujemy komendy. Kiba kopie coraz większe dołki, ale moi rodzice nie potrafią się na nią gniewać, więc niech sobie kopie, to jeszcze szczeniak! :D Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, od soboty ciągle pada, dopiero z godzinę temu wyszło słońce. W taką pogodę nie chce mi się spacerować, bo Kiba zawsze chętna, odwrotnie niż Chersi :P. Od jutra mam wolne do 5 maja, żyć nie umierać. Jak pogoda się poprawi, idziemy jutro na boisko poćwiczyć. W piątek spotkałyśmy się z Julitą i Rayem. Kiba miała fazę biegania, bo najlepiej jest biegać samemu 40km/h. Ale najważniejsze jest to, że młoda odważyła się wejść do wody, zrobiła to sama i człapała sobie nawet środkiem. Jestem z niej oficjalnie dumna :3. W tamtym tygodniu przyszedł do nas trymer, młoda już jest po zabiegu, z powstałej kulki sierści można by zrobić drugiego psa, ale wreszcie wygląda jak normalny pies, a nie kulka futra, która nigdy nie widziała szczotki :D.




11 komentarzy:

  1. Ale masz fajnie z tym wolnym... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożycz się wolnym c: ładne foto :)

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że się spotkałyście ;)
    Śliczne zdjęcia ^^
    Twoja sunia jest piękna <3
    Pozdrawiamy! :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też pogoda nie rozpieszcza ;c Ja mam wolne od czwartku do poniedziałku + we wtorek wycieczka szkolna do Wawy ;)
    Pozdrawiamy! :)

    cheriandvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już mam koniec szkoły właściwie :D
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt....teraz pogoda nie za fajna bo ciągle tylko leje i leje..miejmy nadzieję, że się to jak najszybciej poprawi, a w święta słoneczko musi być! :D
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacer musiał się psiakom podobać :)
    Kendo uwielbia wodę, ale do tej pory bał się popłynąć, mam nadzieję, że wkrótce się na to odważy, a Luna w wodzie woli się tylko ochłodzić ;) Rozumiem Twoją radość z faktu, że Kiba weszła do wody sama z siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważy się, odważy :) Mój też uwielbia wodę, ale do zeszłych wakacji bawił się tylko tam, gdzie miał dno, ale w końcu nastąpił przełom i popłynął za patykiem więc i Kendo się odważy :)

      Usuń
  8. Mokry brudny piesek to szczęśliwy piesek! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie! Piękne focie.:)) Odważy się.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A później niech Ci taki mokry wskoczy na czystą pościel. ._____.
    Ładne zdjęcia, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń