23 kwietnia, 2014

Wiosenny psi spacer.

Wczoraj odbył się psi spacer, miało być jakieś 9 osób, ale wyszło na to, że nad zalew szłam tylko z Kibą, Julitą i Rayem. Na miejscu dołączyła do nas Klaudia z Flądrą. Kiba ostatnio bardzo dobrze zachowuje się w miejscach publicznych, wykonuje sztuczki i to prawie tak szybko jak na podwórku oraz przychodzi na zawołanie. Czyżby to zasługa świńskiego ucha? :D Młoda chętnie wchodziła do wody, nawet biegała i o dziwo wkręciła się w zabawę rzucania patyka do wody z Flądrą i Rayem. Gdy chciała przeskoczyć coś w stylu strumyka wpadła na bombę do wody, a gruntu pod łapkami nie było, więc podpłynęła do dryfującej gałęzi i chwyciła się jej. Wyglądała jakby ledwo uszła z życiem z katastrofy titanica :D. Jakoś wypełzła na brzeg, ale tą samą drogą nie wracała do pańci, trzeba było pobiec na około ;). Spacer będę wspominać mega pozytywnie, obie po 6h byłyśmy padnięte.


 Mamy też krótki filmik z nieplanowanego skakania po drzewie.

                            

W niedzielę być może będziemy na dog games, ktoś wstępnie chętny na fotki i spacer? :)

18 komentarzy:

  1. Super wypad. My też kiedyś musimy iść jakimś większym gronem. Takie grupowe spacerki najlepsze! :)
    PS. jakim aparatem focisz? Super zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcia robię Nikonem d5100.

      Usuń
  2. Ładnie tam :D.
    Wpadaj focić do Powsina 1 maja :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rodzice będą chcieli mnie przywieźć to będę :D.

      Usuń
  3. Super zdjęcia, a tereny booskie <3
    Mega psiaki, fajnie że mogły sie razem pobawić :)
    Skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzisiaj również miałam spacer, ale niestety po sklepie i co gorsze bez psa ;< w sumie spędziłam tyle samo czasu co Ty na spacerze i teraz żałuję ,bo mogłam iść właściwie na spacer z psiną aczkolwiek musiałabym zmagać z deszczem, gdyż u nas nie ma takiej ładnej pogody ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne tereny do spacerowania macie. :))
    Fotki też super. *,*
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne, ciepłe zdjęcia :)
    Do tego spacery w gronie i takie tereny, marzenie.
    Oj, zazdroszczę.

    Pozdrawiam,
    merdaj.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie grupowe spacerki :). Ja mam jeszcze trochę do przepracowania z Kermitem zanim znów będziemy mogli spotykać się na spacerach z innymi psiakami. Muszę u niego dopracować przywołanie i pewnie na spacer w towarzystwie wybierzemy się dopiero po kastracji, bo moja znajoma ma niesterylizowaną suczkę a nie chcę żeby Kery się nią jakoś specjalnie interesował ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie spacerki..
    Musicie częściej tak chodzić i dodawać zdjecia i filmiki.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki :)
    Uwielbiam spacerki w większym towarzystwie :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w spacerze z większą ilością psów ;C Zazdroszczę psich znajomych, ja mieszkam na zadupiu, tu nikt sie psami nie interesuje... Zdjęcia jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała pogoda! aż chce się do was dołączyć jak się patrzy na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spacery są wspaniałe :) U nas jednak nie ma kto z nami chodzić..
    Zdjęcia są cudne c:

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, spacery grupowe to super inicjatywa! :) Pozazdrościć!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne psiaki, ja nad swoim pracuję, żaby zaczął akceptować inne psy, jak na razie akceptuje tylko psa mojego wuja i to dlatego, że był z nim od szczeniaka :) Zapraszam do mnie: http://sopz-podaj-lape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń