05 kwietnia, 2014

Już rok...


Dzisiaj Kiba obchodzi swoje pierwsze urodzinki. Kiedy ten czas minął? Dopiero była malutką kluseczką, która memlała uszy rodzeństwa :3. Pamiętam jak nazywałam ją "księżniczką", bo zawsze pakowała się na moje kolana jak kucałam i patrzyła z góry na resztę rodzeństwa :D. Coraz lepiej się rozumiemy, młoda kocha cały świat i najlepiej jakby ją horda dzieci otoczyła i miziała po futerku. Spacer urodzinowy będzie dopiero za jakieś 2 tygodnie, bo Kiba w ramach prezentu dostała sterylizację. Miała tak małą macicę, że nie mogli jej znaleźć, ale cały zabieg przebiegł książkowo i młoda już doszła do siebie, dzisiaj zdążyła odgryźć czapkę piszczącemu Mikołajowi :P.

Wszystkiego Najlepszego kluseczko, żebyś już się tak na mnie się nie obrażała, żebyś miała siłę jak najdłużej biegać oraz wielu wielu miziaczków po pysiu od dzieci :).


 Jako bonusik nasza nowa sztuczka, która jest na razie bez nazwy (może macie pomysł?). Nauka zajęła nam 5 minut, ot tak z nudów :D. Teraz już sama wsadza łapkę mi do dłoni :).




9 komentarzy:

  1. Najlepszego! :D

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla Kiby! :3
    Wygłaskaj ją od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona pięknie wyrosła :D Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzymy wszystkiego najlepszego! Ja, R. i nasza zwierzakowa ekipa. :) Oby więcej takich szczęśliwych lat przed Wami.
    Co do sztuczki - Kiba jest niesamowicie błyskotliwym osobnikiem. :D Co do nazwy proponowałabym po prostu "daj rączkę". Tak jak się mówi do dzieci, kiedy mają nas trzymać, bo przykładowo przechodzimy przez jezdnię. :)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń