22 marca, 2014

Wiosna, wiosna, ach to ty!

Wiem, wiem tytuł boski :D. Ale przechodząc do rzeczy. Od paru dni mamy iście wiosenną pogodę, okolice 20C to norma. Wczoraj byłyśmy z Kibą, Julitą i Rayem na 2h spacerku szukając pewnego miejsca z rzeką. Niestety rzeki nie znalazłyśmy, ale było fajnie :D. Dzisiaj z kolei poszłyśmy nad zalew, gdzie nagrywali video Łuków is also happy. Takie fejmy przecież musiały się pokazać ;). Wtedy gdy przyszli Kiba była już dość mocno zmęczona i nie chciała ani dysków łapać, ani sztuczek wykonywać. Dobra, powiedziałam im, że nic z tego nie będzie. Jak się odwrócili Kiba wyskakiwała do szarpaka i robiła obroty, okaaaay no :P. Ale i tak będzie na filmiku jak bawi się z Rayem, który od dzisiaj jest kundlem, bo ma kolorowe oczy, a to nie husky. W każdym razie było świetnie. Kiba zamoczyła łapki w wodzie wchodząc za smakołykami i raz przypadkiem Julita ją wepchnęła do wody, także się wykąpała, ale była dość zadowolona z tego i widocznie ochłodziło ją to, bo nabrała nowej porcji energii :D. Pomijając to, że zrobił mi się na palcu jakiś bąbloodcisk, było świetnie. Wieczorem za to wybrałyśmy się na krótką przejażdżkę rowerową. Młoda olewała pieski, biegła równo z rowerem, jak rower zwalniał, ona też, no i chyba zaczęła rozróżniać kierunki :D. Ale żeby nie było tak wspaniale pod samą furtką wkręciło mi się sznurowadło w koło/pedał i wyrżnęłam, ale jestem cała i zdrowa :D. Zostawiam was teraz ze zdjęciami, których mam mnóstwo.
PS: Kiba i Ray mistrzowie głupich min :).


I niech mi ktoś powie, że jest gruba! :D

6 komentarzy:

  1. Ale świetnie spędzacie wolny czas ;) czekam na filmik z 'is also happy' :D zdjęcia cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. super. ♥ zdjęcia jak zawsze piękne.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Kibie ładnie w tej obroży *.* :)
    Fajne fotki, chciałabym kiedyś pofocić dwa bawiące się psy ... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze, gdy oglądałam te filmiki różnych miast brakowało mi tam jakichś burków i w końcu się doczekałam :D
    Współczuję tego upadku na rowerze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <33

    Zapraszam na mój psi świat ^^ http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń