09 marca, 2014

Wiosenny spacerek.

Wczoraj byłyśmy na prawie 5h spacerku, przy czym zaliczyłyśmy spacer (przy okazji trening) w parku z Julitą i Rayem, a następnie spacerek z nową tymczasowiczką Agnieszki. Jestem z młodej coraz bardziej zadowolona. Jeszcze miesiąc, a nawet parę tygodni temu Kiba nie umiała się skupić na mnie przy psach i ludziach. Aktualnie sztuczkuje, łapie frisbee i bawi się zabawkami w parku pełnym ludzi oraz przy Rayu :D. Pieseczek już chyba dorasta :3.
Wczoraj odebrałyśmy przy okazji 2 nowe dekielki, które zamawiałam razem z Julitą. Oczywiście jeden trening i już parę śladów zębów. Ale fajnie latają, jeszcze, żebym umiała rzucać byłoby świetnie :D.
Dzisiaj obroża Chersi całkiem się rozwaliła, dlatego nosi teraz obróżkę Kiby i czekamy na zamówioną paczkę. Ma się to wyczucie czasu :D.
Oprócz tego Kiba już nie ciągnie na smyczy i stara się iść przy nodze. Uczymy się trzymania ołówka w pysku oraz zmiana pozycji siad-stój waruj-stój, bo coś nam się popsuło.

Kocham te jej paczadła <3

Zdjęcia Figi (tymczasowiczki Agnieszki) możecie zobaczyć na moim nowym blogu klik. Niedługo dodam tam też więcej zdjęć z dzisiejszego spacerku.


8 komentarzy:

  1. Super musiał być ten spacerek! :D Fajnie, że masz gdzie i z kim chodzić na spacerki ... ja niby mam gdzie, ale nie mam za bardzo towarzystwa ;c. A jak przyjdzie paczka, to chętnie przeczytam post, gdzie wstawisz co kupiłaś Chersi i Kibie! :D Widzę, że psinki robią baardzo duże postępy! :D Życzymy samych sukcesów! :D Poza tym ślicznie zdjęcia <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowy post u nas! :D
    Nina&Figa

    OdpowiedzUsuń
  2. To długi spacerek :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że miałyście taki długi spacerek.
    Pozdrawiam i zapraszam: ktogus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę spacerek udany ;) Samych sukcesów w dalszych potyczkach z frisbee .Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiba podejrzewam że wymęczona. ;] cieszy mnie to że idzie Wam tak dobrze odnośnie chodzenia Kiby na smyczy,oby więcej takich sukcesów.jaka szczęśliwa z tym dekielkiem,mr. <3 daj też na bloga zdjęcia Chersi bo ona jest taką kochaną kuleczką. *o*

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku! byłam na blogu kilka miesięcy temu, przy pierwszych notatkach. ale się zmieniło! Super!
    izaiza1998.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu ciepełko wrócilo oby juz tak zostalo! Od razu chce sie zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile cudnych zdjęć! spóźnione 100 lat ! :D

    OdpowiedzUsuń