11 stycznia, 2014

Zaległości :)

Dzisiaj post bardzo chaotyczny, ale trochę się uzbierało i chcę wam to przekazać, dla tych co wytrwają do końca gratuluję ;).
Wczoraj odebrałam nasz tunel, Kiba szybko załapała o co chodzi, ale Chersi to totalna porażka. Jak rzuciłam jej do środka piłkę, żeby przebiegła to zaczęła kombinować. Najpierw przebiegła po tunelu, potem przebiegła pod (nie wiem jak, ale komicznie to wyglądało :D) i na koniec chciała go chyba staranować, bo wbiegła w bok tunelu. Po tych zdarzeniach wreszcie zauważyła wejście i przebiegła, ale za drugim razem zabawa rozpoczęła się od początku. Chyba z Chersi sobie odpuścimy agi, bo jak tak dalej pójdzie to tunel będę musiała kupować co tydzień (parę śledzi wygięła, dwa mocowania poszły), jedynie hopeczki nam zostały. Nagrałam filmik jak Kiba przebiega, niestety wpadłam na to dopiero jak była totalnie zmęczona ;).

                     

Dzisiaj też zaczęłyśmy ćwiczenia na piłce rehabilitacyjnej. Były dostępne w lidlu w bardzo atrakcyjnej cenie, niestety dla nas została tylko okrągła, ale dobre i to. Może kiedyś uda mi się to nagrać, ale Kibie idzie świetnie i bardzo to polubiła :).


Ostatnio sporo ćwiczyłyśmy świadomość zadu. Na chwilę obecną Kiba wchodzi tyłem po schodach oraz zarzuca tyłek na "słupek" z czterech opon. Ćwiczymy też nową sztuczkę "pies kuleje" na razie idzie nam cienko, ale obiecałam sobie, że doprowadzę ją do końca, oprócz tego szybsza zmiana pozycji, komendy na odległość. Coraz lepiej nam idzie, przywołanie też się poprawiło.


A teraz najważniejsza rzecz, dziewczyny powoli przestawiają się na barfa, na razie mięso dostają wieczorem, a rano karmę, ale w ferie planuję całkowite przejście. Piękny widok jak pałaszują aż uszy im się trzęsą :D.


Jutro wybieramy się na WOŚP i przy okazji spotkamy się z Julitą i Rayem, Kibie skończyła się cieczka, więc można szaleć :).
Ola&Kiba&Chersi

12 komentarzy:

  1. Jaka ona duża!
    Z niową sztuczką wam się uda :) 3mam kciuki.

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam.
    saracollak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tydzień do wystawy, suczkę w wieku Kiby i modlę się aby nie dostała cieczki ;D

    Skąd ja znam problem z tunelem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby dostała dopiero po wystawie :). Na szczęście niedługo sterylizacja i nie będę miała więcej takich problemów :D

      Usuń
  3. masz ten tunel z allegro? bo powiem ci ze wydaje mi sie ze mamy dokladnie ten sam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D. Był najtańszy, więc wybór był prosty :)

      Usuń
  4. Gratuluję, widzę, że Kibie się podoba :D

    Zapraszamy na nasz nowy blog + byłabym wdzięczna za zostanie obserwatorem i komentowanie wpisów :)
    Pozdrawiamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiba panienka. <3 dobrze że stopniowo zmieniasz im jedzonko bo niektórzy by chcieli ot tak z dnia na dzień zmienić psu,a potem dziwy że biegunki itd.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dobrze, że ta panienka nie ma już cieczki, bo w następnym tygodniu ferie :D
      Biegunki jak dotąd nie miały, może to dlatego, że daję im też żwacze wołowe i wcześniej od czasu do czasu dostawały też takie duże kości wołowe itp. i żołądek był w miarę przyzwyczajony :).

      Usuń
  6. Hahaha, padłam jak napisałaś ,, że sunia chcialą staranować tunel ;D
    DObrze, ze jedzenie zmieniasz stopniowo ;)
    Powodzenia w agi! :3
    Pozdrawiamy i zapraszmay do nas! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to rozwaliło XD. Widok bezcenny, ale jeszcze lepiej wyglądało jak głową go podniosła :D.

      Usuń
  7. Chyba najlepszym sposobem na uczenie psa tunelu jest skorzystanie z pomocy drugiej osoby, która nam psa przytrzyma na jednym końcu tej przeszkody i nie pozwoli jej ominąć, a my w tym czasie przejdziemy na drugą stronę i zawołamy psiaka ;)
    Fajnie, że przechodzisz na BARFa :)

    OdpowiedzUsuń