19 stycznia, 2014

Śnieg :)

Od jakichś trzech dni mamy śnieg i ciągle pada. Wczoraj spotkałyśmy się z Julitą i Rayem, psiaki się wybawiły i wybiegały za cały miesiąc rozłąki :D. Pod koniec spacerku do tych szaleństw dołączył jeszcze jeden bardzo żywiołowy psiak, a od jego właściciela dowiedziałam się, że Kiba jest terrierem, bo ma taką bródkę, a taką bródkę mają tylko terriery (pudle ponoć też mają coś wspólnego z terrierami!) oraz to, że w przyszłości może być agresywna, bo nie chciała się z tym psiakiem bawić. Tak, Kiba wolała patrzeć na zabawy psiaków z bezpiecznej odległości, ale to dlatego, że na początku zabawy psiaki na nią wpadły z impetem (30+20kg), aż psiknęła. Potem pilnowała się moich nóg, a dokładniej stała między nimi :). Ja zrobiłam ponad 160 zdjęć, a Kiba przez całą drogę powrotną szła przy nodze, ten spacer mogę zaliczyć do bardzo udanych :).
Ach te miny :3
by Julita
by Julita
W środę wybieramy się na kolejny wspaniały spacer tym razem dochodzi do nas Teemo :).

13 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły Ci te zdjęcia w ruchu :D
    Mi rzadko wychodzą :D

    Fajnie, że macie śnieg, u nas też jest trochę, ale dzisiaj mamy -6 stopni a pada...deszcz... ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrościmy śniegu! U nas był dwa dni i to wtedy kiedy Ksawery szalał ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie tak gdyby patrzeć na te wszystkie szaleństwa psiaków na śniegu te ich mordki,
    to trochę smutno mi się robi gdy u nas tego śniegu nie ma, bo Fado jak szaleć to tylko na trawie. Wspaniale że macie z kim chodzić na spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki :D. Kiba jak obrosła futrem na zimę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). A Kiba chyba nadal obrasta w to futro, bo codziennie wyczesuję jej mnóstwo sierści :P.

      Usuń
  5. ale śliczne pieski ! <3 niekiedy gdy ktoś powie to... eh. :D ja usłyszałam parę razy że Baddy jest Goldenem. O.o a tak spytam bo nie miałam okazji,dlaczego nie zabierasz Chersi razem ze sobą ?

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze Chersi gania rowerzystów, samochody, po prostu do nich tak ciągnie, że jej nie mogę utrzymać, a na boisko mamy jakieś 2-3km. Po drugie nie wiem jak ona się zachowa przy psiakach, niby nigdy nie była dla samców agresywna, ale dla ludzi tak, a poza tym dawno nie miałam okazji tego przetestować-brak ludzi na moim osiedlu wyprowadzających psy. Ale jeszcze w te ferie, albo w tym tygodniu, albo w następnym Julita z Rayem zawitają na nasze pola i wtedy się okaże :).

      Usuń
    2. pytałam tylko z czystej ciekawości. :) rozumiem Cię.z resztę niekiedy też jest problem zabrać ze sobą dwa psy.

      trzymajcie się.

      Usuń
  6. Fotki świetne :D ile te Twoje psiaki mają futra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Brązowy psiak wygląda jak jakaś skradająca się puma;p
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny spacer ^^
    Śliczne zdjęcia i psiaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjeca :D
    Gratuluje, super wygląda ta sztuczka :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczem śniegu... u mnie dopiero teraz minimalnie pruszy

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń