15 stycznia, 2014

Deszczowy spacer- zdjęcia.

Dzisiaj w związku z tym, że nie poszłam do szkoły wzięłam dziewczyny i z rana poszłyśmy na pola. Była okropna mgła, padał delikatny deszcz, ale grunt, że psiaki zadowolone :). Chersi pięknie się odwoływała i wykonywała komendy za smaki, jestem tym mile zaskoczona, bo jak wiecie Chersi nigdy na spacerze nie zwracała uwagi na smakołyki :). Porobiłam też parę zdjęć.


Zrobiłam też porządek w zakładkach i dodałam parę nowych, więc zachęcam do odwiedzenia :).
Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

  1. Super fotki, u nas zaraz będzie nowy wpis, zapraszamy :)
    Widać, że psiaki zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ze sie psy super bawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zauważyłam, że będziecie w Lublinie ;)
    Daj jakiś namiar na siebie (mail, facebook, GG) to może się spotkamy, co? ;p

    Pozdrawiamy ;*
    http://diabelna4lapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :). Mój mail to olla125@gmail.com

      Usuń
  4. Jaki kudłate dziewczyny ♥
    Ja osobiście też posiadam dwie sunie :)
    Gratuluję postępów Chersi i życzę Wam, by było jeszcze lepiej.
    Zapraszam do nas: codabordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale one kudłate :D

    Piękne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się trzecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły świetnie, widać, że dziewczyny są szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba przyznać ze robisz coraz lepsze zdjęcia ! ;] Kiba i Chersi są tutaj niemal identyczne.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasające psiaki - kocham ten widok!

    OdpowiedzUsuń