25 grudnia, 2013

Świąteczne prezenty.

Moja zgraja także dostała świąteczne prezenty m.in. smakołyki JK dog - suszony kurczak z dorszem i sezamem, gryzaki suszony kurczak, smakołyki czekoladowe Trixie, pluszowego Mikołaja z piszczałką, dwie piłki z liny żeglarskiej (sama robiłam :D), piłka z Trixie oraz szarpak. Szczerze mówiąc z tych rzeczy kupowałam tylko linkę żeglarską, bo smakołyki JK dog dostałyśmy z konkursu, a reszta była w świątecznej paczce dołączonej do prenumeraty PP. Jeszcze zamówiłam adresówki, ale nie zdążyły przyjść na czas i spodziewam się ich w piątek ;). Absolutnym hitem były smakołyki JK dog, które zostały już zjedzone, po nich oczywiście piłka z Trixie (Chersi) i piszczący Mikołaj (Kiba). Podsumowując prezenty się dziewczynom spodobały :D. Ja dostałam trochę kasy, więc po świętach zamawiam tunel i nerkę ;).




10 komentarzy:

  1. prezenty bardzo fajne. :) ja tego roku również mało co kupiłam,jedynie to część smaczków bo upiekłam też,a szarpak zrobiłam samodzielnie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty, psy pewnie w niebo wzięte. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że psice są zadowolone z prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że psiaki zadowolone :D Bo przecież o to właśnie chodzi :P

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  5. Psiaki zadowolone-to najważniejsze :)

    Zapraszam na mój psi blog:http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie fajne prezenty :) Ja w tym roku przygotowałam paczkę dla mojego ulubionego psa Brodzika z Azylu pod Psim Aniołem. Zapraszam do mnie :http://psianiol.blog.onet.pl/
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypasione prezenty!:) Mój niko dostal od moich rodzicow piszczaca kure gdzie slowo piszczaca odgrywa tutaj zasadnicza role, oszalec mozna :D wystarczy lekko dotknac a ona juz wydaje z siebie dzwiek jakby ja ktos zazynal :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki ładny piesek : )
    dodałam do obserwowanych .
    Liczę na rewanż : )

    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wygrałam smakołyki JK dog, ale nie pamiętam z jakiego konkursu :p

    OdpowiedzUsuń