31 grudnia, 2013

Rok 2014- czas zmian i filmik :D.



Rok 2013 był dla mnie z jednej strony bardzo pechowy, mój kanarek Tweety i papuga Lola [*] odeszli za tęczowy most. A z drugiej strony pojawiła się Kiba, która zmieniła całe moje życie, w pozytywnym sensie oczywiście ;). Poznałam wielu wspaniałych ludzi i ich psy oraz wciągnęły mnie psie sporty na tyle, że teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia. Jednak mam nadzieję, że ten nowy rok 2014 będzie dla mnie, dla nas o wiele lepszy. Jak wielu z was mam postanowienia i ogromne plany co do niego, co z tego wyjdzie to się okaże :). A oto parę moich planów :)

- sterylizacja Kiby- odbędzie się na przełomie marca i kwietnia :)
- semi z Patrycją Kowalczyk
- weekend majowy w Warszawie- mam nadzieję, że spotkam parę osób z ich psami oraz załapię się na      jakieś seminarium
- wakacyjny obóz Graf- w przeciągu kilku dni okaże się czy pojadę, mam nadzieję, że znajdzie się dla mnie    miejsce :)
- DCDC Warszawa jako obserwator.
Ponadto zaczynam z Kibą biegać, żeby poprawić naszą kondycję i wyrobić jej mięśnie. Biegamy wieczorami, na początku robimy jakieś 0,5 km-1 km (ze względu na mnie :P), ale mam nadzieję, że niedługo przejdziemy do większych odległości :P. 
Chcę też oswoić Kibę z wodą, żeby mogła sobie pływać z innym psiakami, bo na chwilę obecną ledwo opuszki łap zamacza.
Będę także nadal próbowała oduczyć Chersi ciągnięcia na smyczy oraz szczekania/ rzucania się na rowerzystów, ludzi i psów płci damskiej.
Chcę też przerzucić dziewczyny na BARFa, ale najpierw muszę się zorientować, gdzie co mogę kupić w moim mieście ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiba 5 stycznia będzie miała już 9 miesięcy. Z tej okazji i z okazji kończącego się roku, zrobiłam filmik, dużo lepszy od poprzednich i wreszcie z normalną muzyką :D. Zapraszam do oglądania ;)

                          

Na koniec chcę wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, żeby był o wiele lepszy od tego starego :).

11 komentarzy:

  1. Super filmik!Cudne focie! <3
    N&B Zdaniembombiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z moim psiakiem planuje jakiś obóz :) My również życzymy Szczęśliwego Nowego Roku :)

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko czy są już jakieś wieści na temat obozów w Grafie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzymy Wam w takim razie Szczęśliwego Nowego Roku , a co do obozu GRAF to my chyba się również na niego wybieramy :D Czekam z niecierpliwością na jakieś wiadomości dotyczące jego.Trzymam kciuki aby plany się zrealizowały : )
    Fajny filmik ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wy na jaki się wybieracie frisbee/agility czy agi/obedience/sztuczki ? :D

      Usuń
  5. Bardzo fajny filmik ^^
    Trzymam kciuki że te wszystkie osiągnięcia co chcesz je zrealizować spełnią się :)
    Pozdrawiamy ^^
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny filmik :D trzymamy kciuki, żeby Wasz, 2014 był pełen sukcesów :>

    OdpowiedzUsuń
  7. oby ten kolejny rok przyniosl same radosne chwile ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego Nowego Roku lepiej późno niż wcale :D Śliczny piesek
    http://pamietnik-bianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń