07 grudnia, 2013

Pierwszy śnieg i mikołajki.

Wczoraj spadł u nas śnieg. Kiba tak się cieszyła, że biegała po całym podwórku zadowolona. Dzisiaj wybrałyśmy się na zdjęcia. Pierwszy plan był taki, że pójdziemy na boisko oddalone od nas o jakieś 1,5 km, gdy doszłam na miejsce okazało się, że tam nie można wchodzić z psami. Ale nie daleko boiska jest sklep zoologiczny, więc kupiłam smaczki z Maceda, piłkę i kość gumową z Trixie. Oczywiście piłka spodobała się najbardziej ;). W końcu wybrałyśmy się na pola. Momentami śnieg był prawie do kolan i wtedy Kiba dosłownie latała :D. Ale przejdźmy do zdjęć, najpierw portreciki :)




a tak u nas wieje :P
Z piłką i kostką:









A mówili, że ssaki nie latają ;)




I pozostałe zdjęcia :)






Tyyle  śniegu :)


Kiba z Czesią na Mikołajki dostały torcik i ciasteczka :). Na święta może coś uda mi się im kupić, ale fundusze mam już bardzo małe :P.


Jutro idziemy na pierwsze spotkanie z tropienia, jeśli można to tak nazwać. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze i nie będzie wiało :).

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Hah, super fotki. :)
    Nie ma to jak psi nochal cały w śniegu <3
    My dzisiaj byliśmy z Fuksem w lesie, więc też fotki mam. :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co widać na zdjęciu to nic, na początku jak Kiba zanurkowała w śniegu to cały pysk był biały :D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i strasznie spodobały mi się szelki. : )
    Zapraszam na moje początki blogowania: http://foxklembektemperamentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono zdjęcia coraz to świetniejsze! :D
    Zazdroszczę wam tyle śniegu. U nas dosłownie jest kilka płatków ;/
    Szkoda że pieniądze na drzewach nie rosną ;c
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Sissi ze śniegu się nie cieszy. Dla Sissi śnieg oznacza śniegowe kulki przyklejające się do łap. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na mój psi świat XD
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też od wczoraj śnieg jest go z godziny coraz to więcej :D
    Piękne ,skoczne zdjęcia <3 osobiście bym troszeczkę dodała ekspozycji ,aby śnieg był bardziej bielszy ;) Ale to moje zdanie :)
    Powodzenia w zajęciach w tropieniu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem na pewno skorzystam :).

      Usuń
  7. U nas też pełno śniegu, Kendo szaleje, w końcu pierwszy raz zobaczył coś takiego ;) Luna też jest zaraz bardziej chętna do zabawy i radosna :D
    Wiem, że już to mówiłam, ale muszę się powtórzyć- Kiba super wygląda w tych szelkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny puch! U nas ani ślady.:C Śliczne fotki.:) Pozdrawiamy!
    zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń