17 grudnia, 2013

Nowa sztuczka.

U nas w sumie nic nowego bawimy się, chodzimy na spacery, szlifujemy stare sztuczki, a ja próbuję przekonać rodziców na to, żeby Kiba zamieszkała z nami w domu i powoli się przełamują :D. Ostatnio miałyśmy długą przerwę w nauce nowych sztuczek,bo zakładanie łapy na łapę nam nie wychodziło, ale dzisiaj postanowiłam buńkę nauczyć "tańca", co zadziwiająco szybko załapała. Oczywiście będziemy to jeszcze szlifować :). (Ostrzegam, że jakość jest "cudownie zdumiewająca")

                          

Ostatnio też nagrałam Kibę podczas snu, a właściwie jej uszy :P.

    

Spodziewajcie się niedługo postu, bo właśnie czekamy na paczkę :).
Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Ale uszka się ruszają.:D Jakość nie jest taka zła.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. być może przekonasz rodziców ! ;] czekamy na paczuczke.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sztuczka! :D
    To Kiba nie mieszka z Wami w domu? o.O
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale cały czas próbuję przekonać rodziców, a gdy ich nie ma to ją wpuszczam ;)

      Usuń
  4. No właśnie, byłam pewna że Kiba mieszka w domu...
    Powodzenia życzę w nauce! (I przekonywaniu rodziców)
    Jakość… Miałam już gorszą;)
    Zapraszam na:
    mojepsieszalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz wyolbrzymić prośbę (np. prosząc aby psina mogła spać z Tobą). Wtedy łatwiej ich przekonać na mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sztuczka :) Jak ją dopracujesz będzie na pewno jeszcze lepsza.
    Trzymam kciuki by twoi rodzice się zgodzili :3
    Moja Luna jak śpi i nieraz jej się przyśni to rusza łapami,uszami,wargą i ma otwarte oczy XD
    Już nie mogę się doczekać posta z paczką,heh kocham takie posty gdy ktoś coś kupuje <3
    Pozdrawiam i zapraszam na mój psi świat XD
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztuczka niezła, nie powiem :3 Powodzenia w przekonywaniu rodzinki, trochę uporu, a na pewno się uda ;)

    OdpowiedzUsuń