29 listopada, 2013

Zakupy: szelki, linka treningowa, dummy

Szelki
Wczoraj przyszły do nas szelki norweskie z Modnej Kozy. Są świetnie wykonane i wygodne dla psa, co w przypadku Kiby jest ogromnie ważne. W środę zostały wysłane, a w czwartek były już u mnie, więc za szybką przesyłkę daję ogromny plus :D. Wybrałam taki wzór, żeby pasowały do jej obróżki, teraz tylko brakuje nam smyczy, ale na razie nie planuję jej kupna. A tak się Kiba w nich prezentuje :)



Linka treningowa

W związku z tym, że bierzemy się za tropienie zrobiłam ponad 10m linkę treningową. Trochę bawiłam się z robieniem supła kotwicznego, ale się udało i mam pewność, że nie puści :).  Zrobiłam ją z linki żeglarskiej (0,70 gr/m) i karabińczyka (2 zł). Cena takiej linki to niecałe 10 zł, a sprawuje się świetnie. W planach mam także robienie zabawek z tej linki, ale na razie szukam jakichś instrukcji :P. 



Ostatnio też zakupiłam w zoologicznym aport dummy, co mnie wreszcie zainspirowało do nauki aportu formalnego. Na razie idzie nam to powolutku, ale mam nadzieję, że wreszcie nam się uda. Przynajmniej się nie nudzimy :D.


Jak widać na pierwszym zdjęciu u nas śniegu jeszcze nie ma. Wczoraj padał, ale z deszczem. Już nie mogę się doczekać, kiedy się obudzę, a za oknem będzie biało. Na razie jest jedynie zimno, więc i na długie spacery nie chce się wychodzić, chociaż co najmniej godzinny musi być, inaczej buńki zaczynają się czepiać durne pomysły jak obgryzanie ściany ze styropianu :D. 

Pozdrawiam :)
  

19 komentarzy:

  1. Cudne te szeleczki =)
    Ostatnio też zaopatrzyłam się w norwegi dla mojego. Świetny pomysł na linkę, ja również mam taką, tylko różową xD

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szelki! :) Gratuluję zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szele!
    Linka zrobiona samemu to najlepsze co może być, nic tylko zakupić linkę i karabińczyk i wyjdzie bardzo, bardzo tanio ;) No i powodzenia z aportem! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne szelki! Życzę powodzenia z aportem formalnym :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne szelki! :D Linka też:).
    Oh, ja też wyczekuje śniegu, taaak mi go brakuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szelki! My z Cheri też musimy kupić, ale bardziej myślę o modelu Julius K9 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim myślałam i nadal myślę, ale jak na razie nie stać mnie na niego. Może za rok :)

      Usuń
  7. Piękne szelki <3 Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy :D
    Mnie coś kusi, żeby kupić te norwegi z Hurtty ... xD
    Powodzenia z aportem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne szelki, Kiba ślicznie wygląda w niebieskim :D.
    Ten dummik wygląda mi bardziej na gryzak jak dla psów trenujących obronę, ale do nauki aportu formalnego powinien się nadać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się cieszę, że w ogóle coś znalazłam. U mnie w mieście trudno kupić cokolwiek, a tym bardziej koziołek, chociaż mam nadzieję, że niedługo pojadę do stolicy i tam zrobię zakupy :)

      Usuń
    2. Ja prawdopodobnie bliżej Świąt będę zamawiać większą paczkę dla Fuksa przez internet. :D

      Usuń
  10. Szelki są śliczne <3 U nas już śnieg padał...ale wcale się z tego nie cieszę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy jak widać się udały. Kibie bardzo pasuję ten kolor. Ślicznie w nim wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szelki cud,miód,malinka. ♥
    my śnieg mamy.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szelki :3
    U nas też nie ma śniegu ;/
    Mam pytanie
    Jak nauczyć psa apotowania ?

    OdpowiedzUsuń
  14. szelki wyglądają na solidne i wygodne :) dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale szelki są piękne, Kiba super w nich wygląda :D Musze przejrzeć ofertę Modnej Kozy, bo na wiosnę też planuję kupić norwegi ;)
    Ja też z niecierpliwością czekam na śnieg!

    OdpowiedzUsuń