03 listopada, 2013

Sukcesy- te małe i duże, LBA i inne sprawy.

U nas jak zwykle dzieje się sporo i trudno to opisać, a więc zacznę od tego, że Kiba staje się coraz bardziej opanowanym psiaczkiem. Dzisiaj spotkałyśmy się z Julitą i Rayem. Razem się bawiły, trochę ćwiczyłyśmy. W pewnym momencie zauważyłam, że w szelkach padł zatrzask, no nic i tak miałam zamówić nowe, a tak to szybciej to zrobię ;). Najprawdopodobniej weźmiemy juliusy, ale konkretnego modelu jeszcze nie wybrałam.
A teraz relacja zdjęciowa, dwa pierwsze zrobiłam ja, a resztę Julita ;).













Najbardziej ucieszyło mnie to, że jak wracałyśmy już do domu to Kiba przez całą drogę (czyli 3 km) szła przy nodze i nie ciągnęła. Jestem z niej ogromnie dumna :D. Nawet pewien obcy dla mnie facet ją pochwalił, a jeszcze inny pytał się czy nie chcę jej oddać. Chyba domyślacie się co mu odpowiedziałam ;).

Druga sprawa to to, że w czwartek przyszła do nas nowa obróżka :3. Jest śliczna i wygodna dla psa, a dla mnie jest to bardzo ważne, bo Kiba w tej sprawie jest jakaś przewrażliwiona. Szczerze wam polecam sklep pawsitivedog.pl, zamówiłam ją w piątek, a w czwartek paczka już przyszła :).


W czwartek upiekłam też psiakom ciasteczka: z serem i kurczakiem.




Przepis jest banalnie prosty:

- szklanka mąki
- 2 łyżki oleju
- trochę sera / kurczaka
- trochę wody

One po prostu nie mogą się nie udać ;). Jedynym ich minusem jest to, że szybko znikają. Tym razem piekłam je dla Raya i dlatego, gdy tylko będę miała czas to zrobię nową porcję :).

Liebster Blog Award

Dostałyśmy już drugą nominację do LBA, tym razem z blogu: http://przez-swiat-z-labradorem.blogspot.com  za co ogromnie dziękujemy :)

1. Czy wiążesz swoją przyszłość ze zwierzętami, czy to raczej pasja, którą będziesz się zajmować w wolnym czasie?
Zamierzam iść na weterynarię i mam nadzieję, że dotrzymam do końca :). Poza tym chciałabym mieć hodowlę psiaków, ale jeszcze nie wiem jakiej rasy. To zależy jakie warunki (ilość ruchu itd.) będę mogła im zapewnić ;).

2. Co sprawia Ci największą radość w pracy z psem?
To, że moja praca nigdy nie idzie na marne i te wierne oczy wpatrzone we mnie ♥

3. W życiu kierujesz się raczej rozsądkiem czy uczuciami?
Pół na pół ;)

4. Z jakich osiągnięć z psem jesteś najbardziej dumna?
Chodzenie przy nodze oraz nakręcenie Kiby na frisbee :3

5. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie- co by to było?
Usunęłabym wszystkie pseudo hodowle i kłusownictwo.

6. Czy wierzysz w siebie?
Raczej tak ;)

7. Skąd czerpiesz wiedzę o psach?
Internet, książki i własne doświadczenia

8. Jakie są Twoje inne pasje?
Fotografia oraz ornitologia.

9. Jak myślisz, co Twoje psy by Ci powiedziały gdyby potrafiły mówić?
Wolę chyba nie wiedzieć :P

10. Czy jesteś marzycielem?
Nie do końca, ale czasami mam takie chwile.

11. Co jest Twoją słabością?
Trudno mi to stwierdzić, wręcz powiedziałabym, że na tę chwilę nie wiem.

Nominowane blogi i pytania są tu: klik.

Bardzo was przepraszam, ale dzisiaj filmiku nie będzie, bo mam jeszcze za mało materiałów. Może pojawi się w tym tygodniu, a może dopiero w następnym. Nie chcę was znowu wprowadzać w błąd. 
Do napisania ;)

15 komentarzy:

  1. Fajna obroża :3
    Strona widzę "indentyczna" jak furkidz :D

    Pozdrawiamy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na filmik.;3 Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze tego chodzenia przy nodze przez 3km :D Niko też się kiedys nauczy prawda?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda :). Tylko trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ;).

      Usuń
  4. Obroża jest śliczna ;). Wydawało mi się, że Kiba jest mniejsza :). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sobie spędzacie czas ;) bardzo ładna obroża i ciasteczka świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomicie jest kogoś konkretnie poznać z kim następnie możemy chodzić na spacery,porozmawiać. :) ja początkowo zakupując Baddy'ego nie miałam takiej o osoby,a obecnie jest Ola z którą mogę spacerować codziennie,choć rzecz jasna nie zawsze tak jest.obroża jest bardzo ładna,sama będę zamawiać obrożę z Furkidza,tzn. planuje ! ale to za jakiś czas,dużo wydatków niestety.Baddy gdy był szczenięciem bardzo dużo osób pytało mnie czy jest na sprzedaż.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna obroża :D Zazdroszczę wam takich spotkań z innymi psami, u nas to raczej mało realne :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obroża jest śliczna! Gratuluję postępów z Buńką ! :)
    Chciałabym by też Fado podczas spacerów był na mnie skupiony albo chociaż na smaczki lub zabawki. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Julius IDC, ulepszony model, ja mam akurat i Power, i IDC i ten drugi wydaje mi się naprawdę lepszy ;)
    Obroża śliczna i bardzo do Kiby pasuje!
    Moje psy zawsze uwielbiały domowe ciasteczka, a niektóre przepisy są naprawdę bardzo proste :) Tez muszę coś im przyrządzić w najbliższym czasie ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że natrafiłam na Wasz blog :) Fajnie widzieć pracującego Labradoodle. Na pewno będę śledzić Wasze poczynania!
    I my polecamy Juliusy! Może są drogie, ale jak najbardziej warte swojej ceny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napiszesz dokładniej jak to zrobić ? PROSZE,PROSZĘ,PROSZĘ ? ?

    OdpowiedzUsuń
  12. JAK COŚ CHODZI MI O TE CIASTECZKA

    OdpowiedzUsuń