05 listopada, 2013

Marzenia się spełniają.

Wczoraj spełniło się moje ogromne marzenie, a mianowicie wreszcie kupiliśmy lustrzankę, Nikon D5100 z obiektywem 18-105mm. Na razie uczę się jego funkcji i obsługi, ale zdążyłam zrobić już parę fotek, które będą się pewnie pojawiały częściej niż zwykle ;). Na razie wstawiam pięć, jedno z dzisiejszego- deszczowego spacerku i cztery z wczorajszego testowania sprzętu ;).






Poza tym wiecie jaki dziś dzień? Kiba dzisiaj skończyła 7 miesięcy i coraz mniej przypomina szczeniaka. Ostatnio na spacerze dowiedziałam się, że Kiba jest "taka śmieszna", a to wszystko przez te jej uszyska :P. Bunia robi się poważną sunią i coraz bardziej wyczekuję jej cieczki. Im szybciej jej dostanie tym szybciej będziemy miały sterylkę za sobą.
Pewnie jesteście też ciekawi co u Chersi. Ostatnio coś się zaokrągliła, więc muszę się za nią ostro wziąć. Może zdecydujemy się na rower dopóki nie ma śniegu, ale trochę się boję, bo jak zobaczy rowerzystę to gleba gwarantowana :D.

Ciasteczka
Pod ostatnim postem pojawiła się prośba o dokładniejszy przepis na ciasteczka z serem / kurczakiem. W sumie kolejność dodawania składników jest obojętna, ale ja je robiłam tak:
Najpierw wsypujemy mąkę do miski. Potem dodajemy olej, ser albo kurczak i na końcu wodę. Jak wleje nam się za dużo wody to można dosypać mąki, żeby ciasto nie było za rzadkie ;). Na koniec wszystkie składniki ugniatamy, a gotowe ciasto rozwałkujemy i kroimy na małe kawałki albo wycinamy jakieś kształty. Pieczemy przez około 20 minut aż się zarumienią w 180 stopniach C. 

To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. gratki lustra! czekamy na wiece zdjec :D wymiaziac Kibe odemnie zokazji kolejnego miesiaca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zdjęcia o niebo lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, niech nowy sprzęt długo Ci służy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :)
    Moje marzenie też się za niedługo spełni :D Bynajmniej mam taką nadzieję..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci lustrzanki :)

    Nie obawiasz się tej styrylki?

    OdpowiedzUsuń
  6. jeny jak ja Ci zazdroszczę ! *__* ja oczekuje lustrzanki,z tego co mi mówią to będzie to mój prezent na Mikołaja choć nie jestem w stanie już dużej czekać,ahh te marzenia.mnie urzekły Canony i moim marzeniem jest Canon Eos 1000D. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za dokładniejszy przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo wiem jak to jest, ta radośc gdy dostanie się pierwszą lustrzankę <3
    Czekamy na jakieś fajne sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję aparatu! Nie dawno (w te wakacje) kupiłam sobie Nikon D3200 i na początku nie potrafiłam go obsługiwać, ale jest co raz lepiej :)
    Jestem tu pierwszy raz, ale będę tu często zaglądać :) Zdjęcia śliczne - mi się najbardziej podoba to pierwsze :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://poprostuzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to życzę "miłej przygody" z nową lustrzanką :)
    Pozdrawiamy,
    Martyna & Fuks. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nowego nabytku :). Zdjęcia oczywiście piękne. Kiba jest już spora ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego dla psiaka z okazji kolejnego miesiąca! :)) No to teraz wystarczy wybadać aparat, zobaczyć co najlepiej wychodzi i czekamy na zniewalające fotki!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje nabytku ! zdj. świetne.My już te ciastka robiliśmy zapraszam.
    http://jaimojekochanepupile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń