26 listopada, 2013

LBA

Mój blog został po raz kolejny nominowany do Liebster Blog Award. Tym razem przez Izę Niemczyk z bloga http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/. Bardzo dziękuję :)

1. Jakie masz zwierzęta?
Dwa psy i dwa kanarki.

2. Czemu stworzyłaś swojego bloga?
Ponieważ chciałam uwiecznić chwile spędzone z moimi wyjątkowymi psiakami, żebym po latach mogła sobie wszystko dokładnie przypomnieć :).

3. Co robisz w wolnym czasie?
Chodzę z Kibą i Chersi na długie spacery, razem się bawimy, ćwiczymy sztuczki. Oglądam też telewizję, siedzę na kompie, spotykam się z koleżankami ;)

4. Masz przyjaciela/przyjaciółkę?
Tak

5. Jakie zwierzątko chciałabyś mieć?
Moim marzeniem jest posiadanie papugi żako lub kakadu. Na razie jest to nie możliwe ze względu na cenę, ale może kiedyś się uda :). A oprócz papugi w moim domu zawsze będą psy ;).

6. Ulubione zwierzę?
Pies

7. Szczęśliwa cyfra?
Nie mam

8. Ulubiony przedmiot?
Biologia i geografia.

9. Ulubiony owoc?
Mandarynka :)

10. Czego się boisz?
Hm.. trudno powiedzieć.

11. Od 1-100 na ile podoba ci się mój blog?
Nie lubię oceniać blogów, moim zdaniem każdy jest wyjątkowy :)

Pytania i osoby nominowane już wymieniałam, więc nie ma sensu, żebym robiła to jeszcze raz ;). 

                                                                                                                                                            

Dzisiaj byłyśmy na długim spacerku na polach. Obie dziewczynki pięknie przychodziły na zawołanie, a w drodze powrotnej Chersi nie ciągnęła :3. Ostatnio też odkryłam, że na te pola co my chodzimy, chodzą też inni ludzie ze swoimi psiakami. Dzisiaj mijałam się z panią z sunią dobermana, a parę dni temu ze starszym panem, który szedł ze swoim bokserem. Może kiedyś uda mi się z nimi umówić na wspólny spacer ;). Aktualnie z Kibą ćwiczymy komendę stój, o której nie wiem czemu, ale zapomniałam i komendę touch. W sumie buńka już je umie, ale jeszcze chcę je dopracować, szczególnie tą pierwszą :). Oprócz tego nadal czekamy na śnieg, który nas skutecznie omija. Z Chersi od czwartku zaczynamy przygotowania do ciągnięcia sanek, bo jak już napada to jedziemy na wieś i tam miśka będzie wozić dzieciaki. Macie teraz dzisiejsze zdjęcia, ciemne, niektóre rozmazane, ale chciałabym pokazać wam nasze pola o trochę późniejszej porze ;).




Zapasy, szkoda, że ucięłam Kibę i jeszcze łąpy rozmazane :/


Pa :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo proszę ;*
    Zazdroszczę że masz niedaleko pole gdzie możesz chodzić z psem :)
    Ja na moim osiedlu niestety tego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. spacery z psiarzami są cudowne,wiem coś o tym.to jedne z najbardziej cudownych spacerów,dodatkowo gdy grupa jest całkiem spora.zazdroszczę normalnych pytań - ja takich nie otrzymałam od Julity. :c hahahahahaha. <3

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałaś fajne pytania, co chcesz, a jeszcze lepsze są twoje odpowiedzi :D.

      Usuń
    2. Olls czepiasz się :C Starałam się, uwierz... :>

      Usuń
  3. Też chciałabym mieć takie miejsca na spacery z Fuksem... *.*
    Pozdrowienia i powodzenia w udoskonalaniu tych sztuczek. :)

    OdpowiedzUsuń