17 listopada, 2013

Las jesienią.

Dzisiaj wreszcie wybrałyśmy się do babci na wieś. Tym razem poszłyśmy do innego lasu, większego i ..bardziej urodziwego. Kiba biegała, węszyła i właziła gdzie się tylko dało, tam, gdzie się nie dało też właziła ;). Byłam i nadal jestem pozytywnie zaskoczona, Buńka wracała na każde moje zawołanie oraz co najważniejsze, pięknie szarpała się. Przeważnie w takich rozproszeniach wolała sobie powęszyć albo pobiegać, a dzisiaj najważniejsza była pańcia :3. Ale nie będę już więcej przynudzać i wstawię zdjęcia ;)













I zdjęcia z pola i zabawy szarpakiem :)









11 komentarzy:

  1. Piękny ten Wasz las :3
    My dawno w lesie nie byliśmy, czas się wybrać. xD

    Fajnie foty. Ile Kiba ma cm w kłębie, bo taka wielka jakaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno jej nie mierzyłam, ale pewnie gdzieś tak 50 cm ;)

      Usuń
    2. Łoo, no to już Fuksa przerosła xD

      Usuń
  2. spacery na wsi to fajna sprawa ! *.* licząc od góry zdjęcie nr. 11 przykuło moją uwagę,cudowne. ♥ Baddy dzisiaj został pochwalony przez właściciela czekoladowej Labradorki gdyż cała grupa piesełków nie czekając na swoich właścicieli pobiegła do parku prócz mojego biszkopta.


    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci że nieraz przyjeżdżasz na wieś :)
    Ja nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądra sunia:)
    A poza tym, jakim aparatem robisz zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Spacery w lesie to fajna sprawa, my też musimy się kiedyś wybrać ;). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. To u was w lesie jeszcze grzyby są ? :D U nas już od dawna nie ma nawet pół ;p

    OdpowiedzUsuń