25 listopada, 2013

Filmik!

Tak, wreszcie udało mi się zrobić ten filmik. Może nie jest taki jaki chciałam, ale z ostatnimi akcjami na samą myśl, że mam robić od nowa robi mi się nie dobrze, ale zapraszam do oglądania :)

                  

Od następnego weekendu zaczynamy z Kibą amatorskie tropienie ;). Oczywiście nie będziemy same ćwiczyć, tylko z Agnieszką i Etną (może ktoś kojarzy). Kiba fajnie już opanowała komendę szukaj i prawie idealnie podąża z nosem po tropie. Na razie chowam jej zabawki, a po ścieżce rozrzucam smakołyki. Bardzo jej się to spodobało, więc jest to chyba strzał w dziesiątkę ;).
W czwartek albo piątek pojawi się zakupowy post, ale na razie czekamy jeszcze na jedną rzecz.
Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Świetny filmik!:) Życzę powodzenia w tropieniu.:)
    Pozdrawiamy. Zdaniemlackiego.blogspot.com. I. Moj-chomiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik;D fajnie, że oprócz sztuczek pokazujesz, że Kiba jest po prostu psem...
    P.S. Kliker pomagał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliker to ogromne ułatwienie i używam go od samego początku pracy z Kibą :)

      Usuń
  3. świetne sztuczki! :) ech ja też muszę się wziąć do roboty w końcu ;) tylko wiecznie czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik :)
    Ja też muszę się wziąć za sztuczkowy filmik... xD

    Psia paczka? Uwielbiaaam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham je dostawać, a potem przymierzanie, testowanie :3. W sumie wolę kupować rzeczy psom niż sobie :P

      Usuń
  5. Nominuje twój blog !
    Więcej info na
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń