09 listopada, 2013

Dzisiaj byłyśmy dwa razy na polach. Pierwszy raz około godziny 10 z Kibą,













a drugi raz o 14 z obiema dziewczynkami. Na drugi spacer miałam iść tylko z Chersi, ale jak przeszłyśmy kilka kroków to zauważyłam, że Kiba do nas przybiegła. Okazało się, że przeskoczyła przez płot. Tak, dobrze przeczytaliście, płot ma jakieś 1,60m wysokości, ale bunia przecież potrafi. Na płocie wisiał dywan, więc to jej pomogło i się po nim wspięła (?). Innej drogi nie było, sprawdzałam ;). W każdym bądź razie wzięłam Kibę, bo na pewno by ten skok powtórzyła. Na początku bałam się ich obie naraz spuścić, bo cały czas miałam przed oczami ich ostatnią ucieczkę, ale odważyłam się i nie żałuję :D.





Filmik pojawi się najprawdopodobniej wieczorem w poniedziałek, bo mam już połowę materiałów i zostało mi tylko jutro parę filmików dograć i skleić w całość :).
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia genialne, szczególnie to przedostatnie. Czekamy na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ;). W takim razie czekam na filmik :). Wygłaskaj ode mnie Chersi i Kibę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że powoli zapoznajesz się z aparatem,zazdroszczę - ja nadal czekam na moje lustro,potem pochwalę się i jakie ja cykam fotki. ♥ widać pogoda przepiękna,u nas niestety nie zbyt.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekamy z niecierpliwoscia na film! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
    1. Jaka jest Twoja największa wada, a jaka zaleta?
    2. Co robisz w wolnym czasie?
    3. Ulubiony sport?
    4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    5. Jakie cechy cenisz u innych?
    6. Skąd wziął się pomysł na bloga?
    7. Skąd masz swojego psa i dlaczego właśnie On?
    8. Co Cię motywuje do pracy z psem?
    9. Wolisz psy rasowe czy kundelki?
    10. Jakie jest Twoje zdanie na temat tzw. "ras agresywnych"?
    11. Jeśli nie pies, to...?

    Pozdrawiam, http://piesoswiat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Widać że lubi takie spacerki :)
    Szkoda że ja nie ma m gdzie chodzić z psem tam gdzie nie ma psów bo mój pies nie lubi innych ponieważ się rzuca,nie wiem jak to zrobić aby tego nie robiła ;/

    OdpowiedzUsuń