02 października, 2013

Nauka ukłonu- filmik.

Dzisiaj nagrałam filmik jak Kiba wykonuje ukłon i parę innych sztuczek. Naukę ukłonu rozpoczęłyśmy w poniedziałek wieczorem i buńka już wie o co chodzi :D. Przyda się na sobotę do pokazu sztuczek :). Wczoraj zaczęłam uczyć Kibę też obrotu i już nie muszę jej naprowadzać zabawką, mam nadzieję, że do soboty będzie wykonywała go perfekcyjnie :3.

                      

A u Chersi nic nowego, ostatnio nawet na spacerze nie byłyśmy, bo miałam sporo nauki i jeszcze nie do końca jestem zdrowa, może jutro znajdę czas chociaż na krótki spacerek.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Brawo! Gratulacje :)
    Używasz klikera? Jeśli nie - to gorąco polecam, bo sztuczki staną się łatwiejsze i dla Ciebie i dla psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle wam wychodzą wszystkie sztuczki! :) BRAWO.
    Polecam Clickier ;)
    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ją :D pocieszna taka :D ukłon już pierwsza klasa :) fajne to z łapami/nogami

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ogarnia ukłon, ale nie zawsze go robi. Dzisiaj na pierwszym treningu agility kiedy trenerka przełamywała z nią pierwsze lody nagle coś jej zaświtało i tylko ukłon, ukłon, ukłon

    OdpowiedzUsuń