30 października, 2013

Konkurs, spacery, zabawy...




Zacznę najpierw od tego, że w piątek przyszła nasza nagroda z konkursu psi bohater, który był/jest organizowany przez DCDC na facebooku :). Gdy tylko zobaczyłam paczkę od razu zaczęłam ją rozpakowywać, bo byłam ciekawa co takiego przysłali. Najpierw ukazało mi się białe frisbee, następnie zobaczyłam 3kg karmy Dog Chow z jagnięciną, która aktualnie służy nam jako nagroda w szkoleniu :). Bardzo się cieszę, że doceniono moje zdjęcie :). Od razu wyszłam z Kibą wypróbować nowe frisbee na pola. Niestety po drugim rzucie wpadło ono w krzaki na czyjąś posesję. Po wielu próbach udało mi się je wyjąć i wróciłam do domu cała w błocie xD.


Od jakiegoś tygodnia mam w szkole więcej luzu i znajduję coraz więcej czasu dla psiaków. Najczęściej chodzimy sobie na boisko, gdzie Kiba bawi się ze swoim psim koleżką. Mamy blisko, więc jest to bardzo dobra opcja na zmęczenie jej. A najbardziej się cieszę z tego, że Kiba odwołuje się od innych psów :3.
Za to w niedzielę i dzisiaj byłam z Kibą i moją koleżanką na polach i w lesie. Przeszłyśmy parę niezłych kilometrów, bo znalazłyśmy się na wsi :P. Dzisiaj do końca nie doszłyśmy, bo goniło nas dwóch chłopaków. Gdy wyszli nagle zza drzewa byłyśmy przerażone, ale okazało się, że nie mają złych zamiarów tylko oni ścinali jakieś drzewa (razem z pewną babką, która później też przyszła), ale mówię wam byłam przerażona jak nigdy, a bunką zamiast stanąć w obronie chodziła sobie za mną (może to i lepiej). Widać było, że wyczuła mój strach, jak pewna pani ją wołała do siebie to nawet nie popatrzyła na nią, tylko leżała sobie blisko mnie :). Świetne są takie spacery, jutro też idziemy, ale dołącza do nas jeszcze kolega. A teraz parę zdjęć :).




Na zdjęciu moja koleżanka ;)
Zamówiłam Kibie nową obrożę, ale jeszcze czekamy aż przyjdzie i możliwe, że w tym tygodniu dodam ten długo oczekiwany filmik :).




Na dzisiaj to tyle
Pa :*



13 komentarzy:

  1. Gratulujemy wygranej w konkursie! :). Jestem ciekawa jak wygląda nowa obroża Kiby ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej w konkursie! :)
    I czekam na filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe te zdjęcia Kiby, jaka na nich zadowolona! :D
    Gratuluję wygranej w konkursie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że bardzo zadowolona :D
    Gratulujemy :3
    Ale tej karmy nie polecamy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Się wybiegało stworzenia :D Ja muszę zakupić w końcu jakieś latające frisbee bo narazie mam takie ciężkie gumowe do przeciągania :) a Niko już skacze jak głupi a tym się rzucać nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ale super nagrody ! :) gratulacje.odnosząc się ku spacerowaniu kocham to. ♥ a jaki właściciel nie ? niekiedy owszem są takie chwile gdy załamuje nas zachowanie naszych pupili jednakże spacery są cudowne,czy to w śnieżycę,czy w gorący dzień letni.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękne nagrody! :) Oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czesc :)

    Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award.
    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    1. Czy wiążesz swoją przyszłość ze zwierzętami, czy to raczej pasja, którą będziesz się zajmować w wolnym czasie?
    2. Co sprawia Ci największą radość w pracy z psem?
    3. W życiu kierujesz się raczej rozsądkiem czy uczuciami?
    4. Z jakich osiągnięć z psem jesteś najbardziej dumna?
    5. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie- co by to było?
    6. Czy wierzysz w siebie?
    7. Skąd czerpiesz wiedzę o psach?
    8. Jakie są Twoje inne pasje?
    9. Jak myślisz, co Twoje psy by Ci powiedziały gdyby potrafiły mówić?
    10. Czy jesteś marzycielem?
    11. Co jest Twoją słabością?

    pozdrawiamy http://przez-swiat-z-labradorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulujemy wygranej :) niech frisbee wam długo służy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje
    Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam a startuje z moją suni ą w każdym co widzę konkursie rzeczowym ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog zapraszam na mojego http://mydogsandija.blogspot.com/ zaobserwujesz? na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń