20 października, 2013

...

Ostatnio mam bardzo mało czasu dla psiaków, ale nie tylko. Mam mnóstwo kartkówek i sprawdzianów, a na dodatek złapałam straszliwego lenia i nic mi się nie chce. W sobotę miałyśmy wybrać się na boisko, ale nie wyszło, bo w połowie drogi musiałam zawrócić. Chersi szczekała na ludzi i rowerzystów, a jak szczeka Chersi to i Kiba. No i nie wyszło, a szkoda :(. Może w następnym tygodniu uda mi się wyrwać na wieś, ale to się dopiero okaże. No i nie będę miała aparatu, a więc zdjęć także...



W piątek wieczorem upiekłam psiakom serowe ciasteczka, tym razem wyszły o niebo lepiej, a psiaki za nie są w stanie zrobić wszystko :D.


Ostatnio nauczyłam Kibę sztuczki wstydź się i dzisiaj zaczęłyśmy krok hiszpański. Jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Za tydzień może uda mi się skleić filmik z sztuczkami, ale to może :).


Pozdrawiam ;)


7 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam... ten nieszczęsny brak czasu dla zwierząt z powodu szkoły...
    My również czekamy na filmik =)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma może, my z Niko czekamy na filmik ze sztuczkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę nie tylko ja "choruję" na lenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, no to czekam na filmik xD
    Pozdrowienia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma jakieś wzloty i upadki. Czasem brakuje czasu na.. wszystko. Dosłownie.
    Coś o tym wiem, czasem sama nie mam czasu dla psa, ale to nie znaczy że nie może być spaceru. Że tak powiem pieprzę wszystko i idę z psem na spacer wtedy zapominam o wszystkich nieprzyjemnościach jakie mi się trafiły, a naukę zostawiam sobie na wieczór. Wtedy mi się najlepiej uczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że się nie udało ;/ Każdy pies nie jest idealny twój szczeka na reportażystów a moja sunia rzuca się na psy co mnie denerwuje i martwi ;/
    Bardzo bym chciała abyś dodała notkę z przepisami na te ciasteczka :)

    zapraszam http://doityourselfpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń