05 października, 2013

6 miesięcy

Jak ten czas szybko leci, przecież dopiero wylegiwała się razem z rodzeństwem w ciepłym legowisku, uczyła się chodzić...a teraz Kiba ma już 6 miesięcy. Nadal nie mogę w to uwierzyć, dla mnie jest jeszcze tym małym, nieporadnym szczenięciem, który dopiero zaczyna poznawać świat. Zanim się obejrzę będzie miała rok, dwa lata, trzy...ale są też tego plusy, wreszcie będę mogła powoli przyzwyczajać ją do biegu przy rowerze, treningi też tak szybko nie będą ją męczyć :). Chciałam z tej okazji zmontować filmik, ale pojawi się on trochę później, bo zbieram jeszcze materiały.
Ostatnio nauczyłyśmy się obrotu, a teraz ćwiczymy dawanie tylnej łapy, troszkę mozolnie to wychodzi, ale Kiba lubi zaskakiwać :D. Wymyślam coraz to nowsze zabawy np. chowam gdzieś jej szarpak-ósemkę i buńka go znajduje i mi przynosi :), a dzisiaj chowałam dwie piłeczki pod wiaderko, a Kiba próbowała je wydostać :D. Chodzimy też na spacerki, które obu stronom sprawiają wielką przyjemność.
Wczoraj znowu nie było spotkania, ale i tak poszłyśmy na boisko na spacerek, porobiłam troszkę zdjęć, a Kiba dzielnie mi pozowała :).








Kocham te jej uszyska, długi ogon jak u pantery, nos, gdzie wszędzie wlezie i te mądre oczy...Cieszę się, że akurat ją zostawiłam i że nie udało się przyjęcie pod mój dom maltańczyka. Nigdy nie będę żałowała tych decyzji. 
Próbowałam też zrobić jakieś zdjęcia wśród liści, oczywiście z negatywnym skutkiem :P.



W czwartek zamówiłam wreszcie dla Chersi sledy i smycz z amortyzatorem. Mam nadzieję, że wzięłam dobry rozmiar :P. 
Jednak nie pojechałyśmy dzisiaj do Warszawy, bo była brzydka pogoda (do tej pory, bo dzisiaj ładna) i mój tata nie uprał dywanu :(. Jestem wkurzona na maksa, ale co ja mogę poradzić...Za tydzień u mnie w mieście będzie organizowany bieg na kilometr, oczywiście pobiegnę razem z buńką, socjal musi być, a i ona MOŻE się zmęczy, ale to jest bardzo wątpliwe. Macie pomysł jak samemu zrobić pas biodrowy? Chodzi mi tylko o to, żebym nie musiała trzymać w ręku smyczy :).
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Jak ten czas szybko leci ..ledwo co psinka się urodziła a tu już pół roku zleciało :D.prześliczne zdjęcia, a szczególnie te z liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas nie ma litości, za nim się nie obejrzysz Kiba skończy rok, potem 2 lata itd.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam prowizoryczny pas biodrowy z zwykłego paska ale bolą mnie od niego plecy gdy pies szarpnie. Często biegam z psami i doszłam do wniosku, że trzymanie smyczy w ręce jest po prostu najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czas leci owszem,bardzo szybko.pamiętam dzień w którym kupiłam biszkopta,a dziś ? ma ponad dwa lata,za niedługo trzy tzn. nie tak za niedługo bo 30 kwietnia ale i ten czas zleci i im się obejrzę będę mieć u boku 3 letniego Labradora.widać to również na przykładzie tego jak szybko przeleciał czas z Tusią... która odeszła. [*]

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zaczęłam rozmyślać nad kupnem pasu biodrowego na biegi z psem, ale stwierdziłam że nie będę kupować, bo taki porządny kosztuje już około 100zł z DogSTyle. Według mnie głupotą jest wydać tyle kasy na "takie coś". Może dla mnie to jest głupotą bo mam w domu mamę z zawodu krawcową, także ona by mi mogła takie coś zrobić.
    W końcu przyzwyczaiłam się do tego że muszę psa wybiegać no i.. siebie :D
    Nie wierzę że buńka ma 6msc! Wygląda na taką co by miała z 1-2lata :) A tu takie zdziwienie. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde ? Już 6 miesięcy ? Jeju jak ten czas szybko leci ^^ Ja też bym chciała smycz taką kupić ale się bo je heh ... Fajne zabawy ;) Pozdrawiam i zapraszam

    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uszyska są przeboskie!! :))
    Jak uczycie podawania tylnej łapy? Też o tym myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna <3 Widzę, że rówieśniczka Kendo ;)
    Nie mam pojęcia, jak zrobić samemu pas biodrowy, ja ewentualnie zapinałam smycz przepinaną wokół pasa... Choć średnio to komfortowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Kendo też jest cudny i te kropeczki na łapce ♥.

      Usuń