24 września, 2013

Zakupy w biedronce XD oraz brat Kiby.

Dzisiaj po lekcjach pojechałam z mamą do biedronki, ja jak zwykle patrzyłam co tam fajnego znajduje się w koszach. No i znalazłam zabawki dla psów i kotów. Od razu zaczęłam szperać, bo tego było mnóstwo. Najpierw znalazłam sznur ósemkę do przeciągania się,



a następnie udało mi się znaleźć gryzaka w kształcie kostki z piszczałką. Od razu po przyjeździe dałam buńce gryzak na próbę, gdy usłyszała piszczałkę zwariowała na jego punkcie. Gdy po 5 minutach wyszłam na dwór, okazało się, że buńka wygryzła w nim dziurę i wyjęła piszczałkę XD. 





Obie zabawki razem kosztowały 10 zł, czyli jedna 5 zł, dlatego nie jest mi szkoda tej kostki XD. 
Jeszcze kupiłam 2 paczki smakołyków z Pedigree, może nie są rewelacyjne, ale psiakom bardzo smakują. W składzie mają bodajże 45% mięsa.


W niedzielę pojechałam do babci, niestety bez Kiby i Chersi, ponieważ w wiele miejsc zajeżdżaliśmy i mój tata nie chciał ich ciągać. Dlatego wzięłam brata Kiby- Fredzia na spacer, ponieważ ani babcia, ani dziadek go nie wyprowadzają, bo po co-przecież ma całe podwórko :/. Jedynie czasami wezmą go moi bracia cioteczni jak przyjadą na wieś, ale to raz na jakiś miesiąc. Mam kolejny powód, żeby nie zostawiać psiaków u babci, Ferdek jest taki gruby, że mam wrażenie jakby za chwile miał pęknąć. Babcia go nieźle utuczyła...Poza tym on strasznie ciągnie, normalnie jak Chersi, mam wrażenie, że to u nich rodzinne XD. A tak to jest to bardzo miły piesek, niby ma tendencję do gryzienia ubrań (mojej kurtki), ale i tak to już nie jest to co wcześniej (wszystkich naokoło gryzł i ciągał za ubrania, to według niego była zabawa). Macie teraz jego zdjęcia, nie wdał się w czesię, o nie :D







Dzisiaj też dowiedziałam się od Julity, że w niedzielę będzie pokaz psich umiejętności, szkoda że nie można zabrać ze sobą psa. Ale nas to nie powstrzyma, będziemy oglądać przez siatkę :D


Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. ciekawe czy i u nas w mieście,w Biedronce są zabawki,bo jak za 5zł to cena jest okej.z tego co się orientuje w październiku jest tam dużo rzeczy dla zwierząt. :3

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zrobiłam dziś bardzo podobne zakupy :) Oczywiście w biedronce :) Kupiłam podobną zabawkę sznurkową oraz pedigree rodeo :D

    Fredzio jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Lacky ma ten sam sznur i smaczki.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe XD za taką cenę to aż mi było żal nie wziąć :D, chyba jeszcze jutro pójdę po miski :P.

      Usuń
  4. O, jutro muszę się wybrać do Biedronki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. I dzięki, że piszesz, bo bym przegapiła :P
    A są też miski, więc chyba się skuszę i coś kupię xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ciekawe, czy we wszystkich biedronkach tak jest, trzeba sprawadzic :D Pokaz psich umiejętności...zapowiada się cieakwie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szarpaczek jest strasznie podobny do orki petstages! (nie wiem czy dobrze napisałam)
    Ujął mnie ten dobór kolorów, niby taki zwykły ale przyjemny dla oka.
    Mam nadzieję że takie coś jest też u nas w biedronce. Musi być! 5zł za takie coś to nie majątek! :) Na pewno kupimy ;)
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe w biedronce czasem można coś znaleźć choć trwałe to nie jest :)
    Słodki psiak ::)

    OdpowiedzUsuń