01 września, 2013

Wystawa PFK i psi spacer ;).

Dzisiaj przed 10 ruszyłam z Kibą w stronę parku na spacer z Lulitą i Rayem z bloga don-siada-na-tron.blogspot.com.  Było super, psiaki się ganiały i bawiły razem, chociaż pogoda nam nie sprzyjała- padał deszcz. Niestety nie mam żadnych zdjęć, bo dostałam mega lenia :P. Potem poszłyśmy na wystawę, jakoś udało im się rozstawić dwa ringi, ale moim zdaniem były bardzo małe, no ale zawsze coś ;). Większość psiaków, które były na wystawie to yorki i onki. Niewiele było innych ras. Ludzie cały czas się pytali Julity jakiej rasy jest Ray, a pewna pani spytała się i mnie, a ja jej na to, że mieszaniec i więcej pytań nie było XD. Potem zjawiła się Agnieszka z Teemo, oczywiście poszłyśmy z całą trójką na spacerek.

fot. Agnieszka Sobora (zdjęcie pochodzi z jej facebooka, żeby nie było ;)
Od przodu Kiba, Teemo i Ray :).
ot. Agnieszka Sobora (zdjęcie pochodzi z jej facebooka, żeby nie było ;)
Niestety pod koniec spaceru Ray rozwalił sobie dwie łapy i musieliśmy się rozdzielić. A właśnie, Kiba przekonała się do wody :D. Delikatnie brodziła w rzeczce, dla mnie jest to wielki postęp.
Na wystawie mała ładnie się skupiała, no czasami trzeba było jej przypomnieć o tym, że nie jest sama, ale poza tym spisała się pięknie i jestem z niej bardzo dumna, gdyż nawet ładnie odwoływała się od piesków :D.

Jedyne zdjęcie jakie dzisiaj zrobiłam XD
Zapisałam też nas na jesienny kurs posłuszeństwa, no zobaczymy co to będzie, ale wiem, że na pewno się przyda. Pierwsze spotkanie w środę, więc może pojawi się z niego notka :D.
Przepraszam was, że nie komentuję waszych blogów, ale teraz kompletnie nie mam na to czasu, poświęcam go w większości psiakom, ale zawsze czytam notki i kiedyś na pewno je skomentuję, tylko jak znajdę wolny czas. Notki także będą teraz rzadziej, ale spróbuję dodawać co tydzień, w soboty, albo niedziele ;).
Na koniec, na pocieszenie dodaję filmik jak Kiba bawi się z konikiem polnym :P.



Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Pierwsze co napiszę to,to, że wygląd bloga jest przeeśliczny *_*
    Zdjęcia też niczego sobie :) Dzień był pewnie udany :> Ray jest baardzo ładny ,zarówno jak i Twoje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te oczy psiaków..cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń