12 września, 2013

Wycieczka do Lublina i Kozłówki.

Nie ma to nic wspólnego z moimi psiakami, ale chciałam się z wami podzielić wrażeniami. Na początku pojechaliśmy do Kozłówki zwiedzać pałac Zamoyskich. Takie tam luksusy panują, że hoho. Mogłabym spokojnie się tam przeprowadzić :D. 


Potem łaziliśmy po dworze wokół pałacu, oczywiście musiałam zahaczyć o ptaszarnię. Ptaszarnia składa się z paru wolier, gdzie mieszka bodajże 5 gatunków bażantów. Niektóre nawet pozowały mi do zdjęć :D.





 I jeszcze wstawię parę zdjęć z ogrodów :D





Potem pojechaliśmy do Macdonalda i wreszcie na pokazy fizyczne. Pierwsze dwa były bardzo ciekawe, cały czas się śmieliśmy, ale dwa ostatnie to porażka, prawie każdy spał. 
Paaa ;)

13 komentarzy:

  1. mieszkam w lubelskim :D jak byś kiedyś gdzieś w tym województwie ! postaram się wtedy o spotkanie ;P
    Fajne byy było takie spotkanko :*
    Pozdrawiamy,asiam z doggi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam w lubelskim, więc wiesz ;). A dokładniej w łukowie :D.

      Usuń
    2. ^^ tylko gdzie ten łuków ?xD
      Ok nie wierze chyba psy i ty z mojego ulubionego blogaa mieszkacie w tm samym województwie !xD

      Usuń
    3. Łuków jest pod Siedlcami, albo inaczej koło wsi Okrzei, tam gdzie urodził się H.Sienkiewicz ;).
      Bardzo mi schlebiasz :D. Jedynie co pozostaje mi do powiedzenia to zapraszam do łukowa na wspólny spacerek :D.

      Usuń
    4. możliwe że kiedyś ten spacerek się odbędzie :P a znasz jeszcze kogoś z lubelskiego ?;D
      ja tak koło zamościa więc troszkę daleko :/

      Usuń
    5. Oby :D.
      Oprócz mnie w Łukowie Mieszka Julita z Rayem (don-siada-na-tron.blogspot.com). A w lubelskim mieszka jeszcze Adriana z Sonią i Skwarkiem (http://adriana34.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award-3.html). Oprócz nich z lubelskiego nikogo nie znam :P

      Usuń
    6. Oo, ja mam dziadków pod Lublinem, a dokładniej w Konopnicy/Motyczu, znasz? :)

      Usuń
  2. oo to ciekawa wycieczka. *o* zdjęcia są super,a zwłaszcza fotka nr. 2. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ulubione zdjęcie, pięknie pozował mi ten model :D.

      Usuń
  3. Wycieczka pewno udana.Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta wycieczka no i ładne zdjęcia! :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pragnę zauważyć, iż jest naprawdę ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń