21 września, 2013

Sztuczkowy filmik...

We wczorajszym poście i w jeszcze wcześniejszych obiecałam wam filmik i dzisiaj go wreszcie nagrałam i zmontowałam (tu było najmniej roboty XD). Z powodu pogody i nie tylko był nagrywany na szybko dlatego mało jest chodzenia przy nodze i niektórych sztuczek w ogóle nie pokazałam, ale postaram się zrobić jeszcze jakiś, na którym znajdzie się już wszystko i może jeszcze jakieś sztuczki wykonywane przez Chersi ;).



Prezentowane komendy:
1. proś
2. zostań
3. do mnie
4. chodzenie przy nodze
5. daj łapę
6. druga łapa
7. waruj
8. zostań
9. do mnie

Teraz w szkole mam mnóstwo kartkówek, ale jakoś znajduję czas dla psiaków, a  z kartkówek dostaję przeważnie piątki, więc nie jest źle :). Zaraz idę z Kibą pojeździć na desce, ale tym razem wybiorę dłuższą trasę, jeżeli Kiba będzie miała siłę tyle biec.
Pa ;)

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że jakość nie najlepsza, ale filmik całkiem fajny, ja też muszę w końcu o moim coś nakręcić XD

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety youtube mi zepsuła jakość, na komputerze jest o wiele lepszy, ładniejsze są kolory i nie ma tych szumów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz lat? LaylaStar888 z You Tube. ;)Zpraszam do komentowania i czytania mojego bloga: http://layla-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu skończyłam 15 ;). Już dodałam się do twoich obserwatorów :)

      Usuń